Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@05:52:06 GMT

آغاز عملیات نجات بیست‌ و پنجمین «جیمز باند»

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۴۷۸۰۶

آغاز عملیات نجات بیست‌ و پنجمین «جیمز باند»

رکنا: «رابرت وید» و «نیل پرویس» دو فیلمنامه‌نویس قدیمی برای بازنویسی فیلمنامه جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم‌های اکشن «جیمز باند» استخدام شدند.

پس از کناره‌گیری ناگهانی «دنی بویل» از کارگردانی بیست‌وپنجمین قسمت از فیلم «جیمز باند»، تهیه‌کنندگان این مجموعه با بکارگیری «رابرت وید» و «نیل پرویس» دو نویسنده قدیمی این مجموعه در تلاش هستند ساخت این فیلم را مجددا در مسیر اصلی خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساختد قسمت جدید «جیمز باند» قرار بود به کارگردانی و با فیملنامه‌ای از «دنی بویل» کارگردان برنده اسکار انگلیسی ساخته شود اما به سبب آنچه اختلافات خلاقانه میان او و تهیه‌کنندگان فیلم عنوان شد؛ ساخت این پروژه با کناره‌گیری «بویل» متوقف شد.

با این وجود تاکنون تاریخ اکران این فیلم که برای سال ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده بود تغییر نکرده و «باربارا براکلی» و «مایکل جی. ویلسون» تلاش می‌کنند روند ساخت این پروژه دیگر مختل نشود و به همین دلیل این دو نویسنده که از سال ۱۹۹۹ در همه فیلم‌های این مجموعه حضور داشته‌اند به عنوان فیلمنامه‌نویسان قسمت جدید نیز انتخاب شدند.

یست‌وچهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های «جیمز باند» با عنوان «شبح» در سال ۲۰۱۵ توسط «سام مندس» کارگردانی شد و به فروش جهانی بیش از ۸۷۲ میلیون دلار در سینماها دست یافت. اما «سقوط آسمانی» به کارگردانی «مندس» و با حضور «کریگ» و «خاویر باردم» در نقش منفی در سال ۲۰۱۲ با فروش یک میلیارد و ۱۰۰ هزار دلار در سطح جهان به پرفروش‌ترین فیلم در این مجموعه بدل شد و اما کارگردان قسمت بیست‌وپنجم و جدید این فیلم پس از کناره‌گیری «دنی بویل» هنوز اعلام نشده است.

سری فیلم‌های «جیمز باند» با فروش جهانی بیش از پنج میلیارد دلار در جایگاه دوم پرفروش‌ترین سری فیلم‌های ادامه‌دار بعد از مجموعه «هری پاتر» قرار دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

درد شکم سارینا 8 ساله عاقبت شومی داشت! + عکس

55 ماشین لوکس بچه پولدارهای تهرانی در پارکینگ پلیس + عکس ها

صاحب این جسد را می شناسید ؟ / او در تهران کُشته شد! + عکس

جزییات دسیسه داعش برای حمله به کاروان های حسینی در عراق !

نامادری اتوی داغ را به صورت حنانه 13 ساله چسباند! + عکس

دستگیری مربی مرد که به بانوان تیم ملی در شمال کشور تمرین می داد

دردسر همخوابی دختر 20 ساله با پسر 14 ساله+عکس

توطئه شوم و عجیب مرد یزدی برای زن جوانش

پایان وحشتناک ماه عسل برای عروس و داماد همدانی

عکس دختر سنندجی که با روسری از یک درخت آویزان بود! + تصاویر دلخراش

همخوابی اجباری زن شوهردار تهرانی با راننده تاکسی اینترنتی / بهرام از من فیلم گرفت و ... + عکس

تجاوز وحشیانه به زن جوان / زن 33 ساله روی تخت خواب جان داد +عکس

اقدام رقیه عکاس منحرف پرونده شورای شهر بابل آبروی یک زن مشهور را برد + عکس

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه فیلم جیمز باند قدیمی فیلم عملیات نجات فیلمنامه عکس ایران دختر روزنامه زن فیلم زندگی مرد جوان زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۷۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه تلویزیونی «نون خ ۵» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی در کنار فصل چهارم مجموعه «زیرخاکی» دو سریال ماه مبارک رمضان شبکه یک سیما بودند.

پخش «نون خ ۵» این شب‌ها به قسمت‌های پایانی خود نزدیک شده است؛ درفصل پنجم این مجموعه تلویزیونی، «نورالدین خان‌زاده» با نقش آفرینی سعید آقاخانی و همولایتی‌هایش این بار به سیستان و بلوچستان سفر کرده و در فضای جغرافیای متفاوتی از غرب کشور ماجرا‌ها و چالش‌های خود را دنبال می‌کنند. از سوی دیگر مسائلی همچون محیط‌زیست، حفظ گونه‌ای جانوری و گیاهی در حال انقراض، میراث فرهنگی و زیبایی‌های ایران و به ویژه سیستان و بلوچستان نیز مورد توجه سازندگان «نون خ» قرار داشته است.

شب گذشته و در بخشی از قسمت بیستم، در خلال گفتگو‌های شخصیت‌های این سریال اشاره‌ای طنزآمیز به اظهارات مسعود فراستی منتقد جنجالی سینما شد.

فیلم این بخش از سریال را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • «پاندای کونگ‌فوکار ۴»؛ همچنان سرگرم‌کننده
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم
  • شهد شکرستان به کام مخاطبان
  • نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان
  • مجموعه داستان دوباره همان زخم‌ها را به صورتم بزن در کرمانشاه منتشر شد
  • عملیات حج عمره پس از وقفه ۹ ساله آغاز شد
  • آغاز عملیات حج عمره پس از وقفه ۹ ساله