Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد علیخانی (رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر) در نطق پیش از دستور خود متن یادداشت خود را که به گفته او در گزارش کمیسیون سانسور شده بود، قرائت کرد و از اعضای شورا خواست بگویند آیا سانسور این یادداشت درست بوده است یا خیر.

وی با بیان اینکه هر یک از اعضای شوراهای اسلامی می‌توانند در تمام مسائل مرتبط اظهارنظر کنند، گفت: کمیسیون عمران و حمل و نقل با دو معاونت حمل و نقل و ترافیک و معاونت فنی و عمرانی رابطه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما مسائل اصلی با معاونت حمل و نقل ترافیک از زمان آقای پورسیدآقایی داشته است.

وی با بیان اینکه درآمدهای این حوزه محقق نشده است، گفت: هنوز یک ریال درآمد از محل پیش بینی بودجه پارک حاشیه‌ای محقق نشده است درحالی‌که قرار بود براساس بودجه سال 97 تا امروز حود 150 میلیارد تومان درآمد محقق شود.

علیخانی با بیان اینکه درآمدهای طرح ترافیک با فعالیت‌های معاونت جدید کاهش یافته و نارضایتی اقشار مخلتف را در پی داشته است، گفت:‌ براساس پیش بینی‌های ما فقط 50 درصد از بودجه مقرر شده در این حوزه محقق خواهد شد. درحالی‌که قرار بود تا پایان سال 97 از این محل 470 میلیارد تن بودجه مصوب شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر با تاکید بر اینکه معاونت حمل و نقل ترافیک نظارت کمیسیون را نپذیرفته و پاسخگو نیست، افزود: عدم همکاری این بخش با راهنمایی و رانندگی باعث شده تا سطح کنترل رفت و آمد در محدوده ترافیک کاهش یافته و کاهش چشمگیری در میزان اعمال قانون و جریمه رانندگی مشاهده شود. متاسفانه عدم تعامل در همکاری‌های میان بخشی تاثیرات منفی بسیاری در این حوزه داشته است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شورای شهر تهران محمد علیخانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۷۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه

مینویی در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان مراغه گفت: رفع مشکلات ترافیکی مناطق مختلف شهری و برون شهری با همکاری و همراهی همه دستگاه‌های متولی امر ممکن خواهد بود.

وی با بیان اینکه مطالبات بسیاری در زمینه معضلات و مشکلات ترافیکی شهرستان مطرح می‌شود که باید مورد توجه قرار گیرد ادامه داد: روان‌سازی ترافیک معابر اصلی شهر و اصلاح نواقص موجود در آنها مهمترین دغدغه‌های ترافیک شهر مراغه است.

فرماندار مراغه گفت: کمبود جای پارک در معابر داخل شهر به ویژه در هسته مرکزی مشکلات زیادی برای شهروندان بوجود آورده است افزود: وقتی در معابر داخل شهر جای پارک وجود ندارد رانندگان در محل‌های ممنوع پارک یا به صورت دوبله توقف می‌کنند که این امر موجب ایجاد نابسمانی و بی نظمی در ترافیک و نارضایتی سایر شهروندان می‌شود.

مینویی در این جلسه به رفع موانع ترافیکی و ساماندهی خیابان کاشانی و جام جم اشاره و بر رفع مشکل سد معبر و ساماندهی دست فروشان تاکید کرد.

وی اضافه کرد: فرهنگسازی برای اجرای طرح‌های ترافیکی از جمله احداث پیاده راه و نیز وارد نشدن خودرو‌های تک سرنشین به هسته مرکزی شهر از راهکار‌های اساسی برای گشودن گره ترافیک شهری مراغه است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آموزش ایمنیِ ترافیک به ۴۶۰۰ از دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان غربی
  • آموزش ایمنی ترافیک به ۴ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان‌غربی
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • یک نشانه مهم زوال عقل
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد
  • موافقت مجلس با جدول شماره ۵ درآمد‌های بودجه ۱۴۰۳
  • آغاز طرح مدیریت مکانیزه پارک حاشیه ای خودرو در اردبیل
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری