Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@03:26:40 GMT

مرکز جامع فوریت های پلیسی شرق استان تهران افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۴۸۲۸۷

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در حاشیه این مراسم گفت: این طرح با هدف ارائه خدمات مناسب، فوری و قابل پیگیری به شهروندان ارائه شده و از این پس تمامی تماس هایی که با سامانه 110 هر یک از شهرستان های هفت گانه شرق تهران گرفته می شود، به مرکز متصل شده و از این مکان مأموریت ها به شهرستان های مختلف ارجاع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار عبدالرضا ناظری افزود: مرکز فوریت های پلیسی 110 در هر یک از هفت شهرستان ورامین ، قرچک ، پیشوا ، پاکدشت ، پردیس ، دماوند و فیروزکوه از سه نیروی اوپراتور استفاده می کرد که با اجرای این طرح ، از 15 اوپراتور در یک مرکز استفاده می شود که از این نظر در نیروی انسانی نیز صرفه جویی صورت می گیرد.
وی اظهار کرد: با اجرای این طرح از تعداد مزاحمت های تلفنی نیز کاسته می شود.
ناظری تعداد تماس روزانه مردمی با پلیس 110 را بیش از 3 هزار تماس اعلام کرد.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین ف قرچک ، پیشوا ، پاکدشت ، پردیس ، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت شرق استان تهران صرفه جویی فرماندهی انتظامی مرکز فوریت های پلیسی نیروی انسانی رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۸۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صاعقه جان یک کشاورز را در هرسین گرفت

رئیس فوریت‌های پزشکی شهرستان هرسین گفت: بر اثر رعد و برق و برخورد صاعقه یک کشاورز در روستای داودی‌ علیا این شهرستان جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد بخشی امروز _ دوشنبه سوم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران در خصوص فوت یک کشاورز در روستای داودی علیا از توابع شهرستان هرسین، اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۸:۰۰ روز گذشته پس از وقوع رعد و برق، این کشاورز در زمین کشاورزی که مشغول کار بوده دچار حادثه می‌شود که توسط اهالی روستا به بیمارستان شهدای هرسین منتقل می‌شود.

وی افزود: بنا بر اعلام کادر پزشکی، فرد کشاورز قبل از رسیدن به درمانگاه به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده بود.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی هرسین تصریح کرد: کشاورزان و دامداران در هنگام نامساعد بودن شرایط جوی باید بلافاصله در مکان‌های رو بسته و سقف‌دار پناه بگیرند و از ایستادن در ارتفاعات، کنار درختان و تکه سنگ‌های بزرگ و اشیای فلزی خودداری کرده و از گیرنده رادیویی و گوشی تلفن استفاده نکنند.

کد خبر 746952

دیگر خبرها

  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • افتتاح مرکز جامع غربالگری اتباع در شهرستان ری
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ابارش سبزوار
  • آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 
  • صاعقه جان یک کشاورز را در هرسین گرفت
  • مرکز جدید خرید گندم در هندیجان افتتاح شد
  • افتتاح مرکز خرید گندم در هندیجان
  • افتتاح «خانه روزنامه‌نگاران» در آینده نزدیک