Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی در بعد از ظهر امروز خبر داد.

اخبار اجتماعی/ حسین توکلی گفت: بر اساس برنامه زمانی انجام شده فهرست اسامی ۳۷ هزار و ۳۹۰ نفر پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرش دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزشی مهارتی دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی مهرماه سال ۱۳۹۷ از عصر امروز یکشنبه ۲۵ شهریورماه نیز ۹۷ روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از تعداد ۳۷ هزار و ۳۹۰ نفر پذیرفته‌شدگان نهایی، تعداد ۱۱ هزار و ۸۳۸ نفر زن، تعداد ۲۵ هزار و ۵۵۲ نفر مرد هستند. پذیرفته‌شدگان مذکور ضرورت دارد در یکی از روزهای سه‌شنبه بیست و هفتم شهریور ماه لغایت یکشنبه اول مهر سال ۹۷ نسبت به بارگذاری مدارک مندرج در بند "ب" اطلاعیه‌ای که به همراه فهرست اسامی آنان بر روی سایت سازمان قرار می‌گیرد در سامانه جامع آموزش دانشگاه اقدام و سپس با توجه به کد رشته محل قبولی به نشانی تعیین شده در جدول شماره ۵۶۰ چه راهنمای پذیرش مراجعه کنند.

او افزود: لازم به ذکر است که کلیه پذیرفته‌شدگان ضرورت دارد در زمان مقرر برای ثبت‌نام به مرکز کد رشته قبولی خود مراجعه کنند، بدیهی است. عدم ثبت نام در تاریخ تعیین شده به منزله انصراف از تحصیل آنان تلقی خواهد شد.

وی بیان کرد: اسامی پذیرفته‌ شدگان‌ نهایی‌ رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در آزمون‌ ورودی‌ دوره‌های‌کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته ‌سال‌ ۹۷ نیز فردا دوشنبه ۲۶ شهریور ماه جاری از طریق سایت سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور اعلام می‌شود.

وی تاکید کرد: بعد از اعلام نتایج نهایی اسامی پذیرفته شدگان دوره‌های کارشناسی ارشد دانشگاه‌ آزاد اسلامی، داوطلبان باید برای اطلاع از زمان و مکان ثبت نام به سایت مرکز سنجش دانشگاه آزاد مراجعه کنند./ ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۸۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین، نوبت اول آزمون کارشناسی ۱۴۰۳ ساعت ۸ صبح امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه آغاز شده و داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی برای ورود به دانشگاه در جلسه آزمون حضور یافته‌اند.

در حاشیه آغاز کنکور ۱۴۰۳ محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و نیز عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص نحوه برگزاری این آزمون، اعلام نتایج آن و ... توضیح داده‌اند که در ویدئوهای زیر می‌توانید ببینید:

کد خبر 847115 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها خبر مهم کنکور وزارت علوم تحقیقات و فناوری سازمان سنجش آموزش کشور آزمون کارشناسی

دیگر خبرها

  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • امکان بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»
  • ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • ثبت مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و گل‌گهر
  • راهکارهایی برای به روزرسانی نقشه جامع علمی کشور
  • اجرایی کردن طرح جامع جهاد علمی
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری از امروز
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی