Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

فن در لاین، وزیر دفاع آلمان روز گذشته به منظور بحث درباره تمایل کشورش برای توسعه برنامه کمک نظامی در عراق، وارد این کشور شد.

فن درلاین قرار است در دیدار با مقامات عراقی به تعیین چگونگی ادامه کمک‌های برلین به بغداد بپردازد. با این حال بحث درباره نقش نیروی نظامی آلمان در منطقه هنوز موضوع نامشخصی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر دفاع آلمان اعلام کرد به دنبال شکست گروه تروریستی داعش در عراق اکنون زمان آن رسیده است تا به سوی اقدامات دیگر از جمله ایجاد ثبات و بازسازی در عراق پیش رفت.

او در ادامه افزود: در حال حاضر بسیار مهم است که ایجاد و حفاظت از بازسازی در این کشور (عراق) تحت یک حکومت تازه شکل گیرد. آلمان آماده است تا به کمک‌ خود به عراق برای ایستادن بر روی پاهای خود ادامه دهد. به همین دلیل است که من اینجا هستم.

وزیر دفاع آلمان در ماه فوریه اعلام کرده بود به منظور رفع نیازهای عراق لازم است تا نقش نیروهای نظامی آلمان در عراق گسترش یابد. در آن زمان حیدر العبادی، نخست وزیر عراق اعلام کرد بغداد خواستار تعهد آلمان برای دیگر انواع تعامل از جمله در بخش آموزش و لوجستیک است.

دیدار وزیر دفاع آلمان از عراق به دنبال بررسی دقیق نقش نظامی بیشتربرلین در منطقه خاورمیانه صورت می‌گیرد.

پیش از این بغداد بر اهمیت کمک آلمان به بغداد برای مبارزه با ترورویسم تاکید کرده بود.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: آلمان عراق آلمان خاورمیانه عراق وزیر دفاع پارس کمک پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۸۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ آتش‌سوزی در کارخانه صنایع نظامی «دیل» در برلین

آتش‌سوزی در کارخانه صنایع نظامی «دیل» در برلین باعث ایجاد دود غلیظی شده است، رسانه‌ها می‌گویند دیل یکی از شرکت‌هایی است که برای اوکراین سامانه‌های پدافندی تولید می‌کند.

دریافت 4 MB

دیگر خبرها

  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است
  • تظاهرات حامیان فلسطین در برلین
  • روسیه وزیر دفاع سابق اوکراین را تحت تعقیب قرار داد
  • اعتراضات ضد اسرائیلی به دانشگاه برلین کشیده شد
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • اطفای حریق پایگاه نظامی دیهل متال آلمان متوقف شد
  • آتش‌ سوزی در کارخانه صنایع نظامی در برلین آلمان
  • فیلم/ آتش‌سوزی در کارخانه صنایع نظامی «دیل» در برلین
  • آتش‌سوزی در پایتخت آلمان/ دود سمی آسمان برلین را فرا گرفته است
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران