Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@10:43:17 GMT

اراک| شهرداری ساوه با بحران مالی روبه‌رو است

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۴۸۷۸۸

اراک| شهرداری ساوه با بحران مالی روبه‌رو است

شهردار ساوه گفت: کاهش درآمد شهرداری ساوه ناشی از اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده فرصتی برای ارتقای بیشتر مجموعه مدیریت شهری شهرداری ساوه بود. ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲ استانها مرکزی نظرات

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از ساوه، سیدمهدی حسینی ظهر امروز در آئین اهدای احکام انتصاب برخی مدیران شهرداری که با حضور اعضای شورا شهر ساوه برگزار شد با اشاره به ضرورت وحدت در مدیریت مالی اظهار داشت: کارکنان خانواده شهرداری هم در وضعیت سال گذشته ثابت کردند که مرد روزهای سخت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در وضعیت بحرانی شهرداری در سال 96 کمتر مدیری تمایل به سکان‌داری این کشتی طوفان‌زده بود اما بنده با توکل به خدا و عشق به همکاران خود در این مجموعه این مسئولیت سنگین را پذیرفتم زیرا به کارکنان توانمند شهرداری ایمان داشتم و  مطمئن بودم که این شرایط سخت را می‌توانیم پشت سر بگذاریم.

شهردار ساوه اضافه کرد: اجرای قانون تجمیع مالیات بر ارزش افزوده در برنامه ششم توسعه از گذشته قابل پیش‌بینی بود اما بحران اقتصادی سال 97 و پدیدار شدن وضعیت دشوار اقتصادی در کشور غیرمنتظره بود و این امر سبب شده تا شرایط شهرداری‌ها  برای کارکردن سخت‌تر شود.

حسینی تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش‌های انجام‌ شده خانواده بزرگ شهرداری و حمایت‌های شورای شهر شهرداری ساوه نسبت به سایر شهرداری‌های استان مرکزی به آرامش نسبی دست یافته است و امیدواریم با تداوم این روند و کسب رضایت خداوند و مردم در این راه دشوار دعای خیر مردم برای ما ماندگار باشد.

وی بیان کرد: ارتقای باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری به سازمان اتفاق ارزشمندی بود، راه‌اندازی این سازمان تنها در مراکز استان انجام می‌شود اما به‌سبب وجود بستر مناسب در شهرداری و پیگیری‌های انجام شده این امر در ساوه هم محقق شد.

شهردار ساوه ادامه داد: از حمایت‌های شورای شهر در سال نخست فعالیت شورای پنجم تشکر می‌کنیم، افکار سنجیده و دل بزرگ اعضای شورا در این مدت سبب شد تا با پشتیبانی جسورانه آنان بتوانیم شرایط سخت بحران مالی سال گذشته را مدیریت کرده و  بار دیگر اعتماد عمومی را به شهرداری برگردانیم.

تغییر در مدیریت شهری سبب پویایی شهر می‌شود

رئیس شورای شهر ساوه هم در این آئین با اشاره به ایام سوگواری امام حسن(ع) گفت: حماسه عظیم عاشورا یک مکتب فکری است که با گذشت چندین قرن هنوز از حیات، طراوت و شادابی ویژه برخوردار است.

احمد حاج‌امینی افزود: اگر چه دستگاه بنی‌امیه و صاحبان قدرت و ثروت تا به امروز با بسیج امکانات و نیرو سعی و تلاش در تضعیف، تحریف و تخریب حادثه عظیم عاشورا داشته و دارند اما هرگز نتوانسته‌اند جلوی ماندگاری و پویایی عاشورا را بگیرند بلکه هر سال که می‌گذرد به طور گسترده‌تر و با شور و شعور بیشتر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: از تلاش‌های کارکنان شهرداری و شهردار ساوه در مواجهه با بحران مالی مدیریت شهری در یک سال گذشته تقدیر می‌کنیم خدمت به خلق  فرصتی از سوی خداوند و امانتی از سوی مردم است و مطمئن هستم که کارکنان مجموعه شهرداری با نیت خالصانه و صادقانه برای خدمت به مردم توانستند بر مشکلات مالی غلبه کنند.

رئیس شورای شهر ساوه عنوان کرد: تغییر در روند زندگی و کار زمینه رشد و تعالی را فراهم می‌آورد و به طور یقین تغییرات در مجموعه مدیریت شهری سبب پویایی این مجموعه می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41371/P1357/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۸۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش های شدید در راه تهران؛ هشدار مدیریت بحران

دریافت 2 MB کد خبر 846485 برچسب‌ها خبر مهم باران تهران

دیگر خبرها

  • تجلیل مردم اراک و ساوه از پلیس در اجرای طرح نور
  • جرایم قطع درختان در اراک افزایش یافت
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • صدور حکم قطعی پرونده فساد در مدیریت اسبق شهرداری و شورای شهر تکاب
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • پس از باران/ جاده -یزد مهریز+فیلم
  • ببینید | هشدار جدی مدیریت بحران به مردم تهران!
  • بارش های شدید در راه تهران؛ هشدار مدیریت بحران
  • شناسایی ۸۳۱ مکان پرخطر در قم