Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام غلامرضا عادل؛ معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و حجت‌الاسلام حمید احمدی؛ رئیس کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین طی جلسه‌ای در سازمان اوقاف و امور خیریه پیرامون همکاری‌های مشترک برای هرچه بهتر برگزار شدن راه‌پیمایی عظیم اربعین حسینی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

حجت‌الاسلام حمید احمدی درباره ضرورت برنامه‌ریزی دقیق در خصوص راه‌پیمایی میلیونی اربعین حسینی اظهار کرد: قطعا دشمنان همچون سال‌های گذشته برای این حماسه عظیم برنامه‌ریزی کرده‌اند و در قالب جریان‌هایی انحرافی در صدد ملتهب کردن کشور عراق در آستانه اربعین حسینی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه چندین سال قبل، دشمنان فکرش را هم نمی‌کردند چنین استقبالی از راه‌پیمایی اربعین حسینی شود، تصریح کرد: در تمامی جلساتی که با مقام معظم رهبری داشته‌ایم، ایشان تاکیدشان بر این است که تمامی فعالیت‌ها در عراق بر محوریت مرجعیت این کشور انجام شود.

در انتهای این جلسه رئیس کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین گزارشی از فعالیت‌های رئیس کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین را به معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف ارائه داد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه عراق مقام معظم رهبری فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه عراق معاون فرهنگی و اجتماعی مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۸۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد

 سیدمحسن قوامی نژاد افزود: دفاتر زیارتی استان کهگیلویه و بویراحمد از ۵ دفتر در سه سال اخیر به ۱۱ دفتر افزایش یافتند.   وی گفت: پارسال و پس از اربعین حسینی ۸۰ کاروان به تعداد ۳۲۰۰ نفر از استان کهگیلویه و بویراحمد به عتبات عالیات اعزام شدند در حالی که در سال ۱۴۰۱ از این استان ۲۵۰۰ نفر زائر عادی به کربلا داشته‌ایم.   مدیر حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همچنین امسال تاکنون ۴۰۰ نفر زائر در قالب ۷ کاروان از این استان به عتبات عالیات عزیمت کردند.   قوامی نژاد تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ از این استان ۳۸ هزار و ۵۰۰ نفر زائر در مراسم پیاده روی اربعین حسینی شرکت کردند.   وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ نیز ۳۲ هزار و ۴۶۰ نفر زائر در مراسم پیاده روی اربعین حسینی شرکت کردند.   مدیر حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن هشدار به برخی افراد فاقد مجوز برای اعزام مردم استان جهت سفر‌های زیارتی تاکید کرد: مردم و متقاضیان سفر‌های زیارتی تنها از طریق دفاتر دارای مجوز در این زمینه اقدام کنند و از مراجعه به افراد آزاد بر غیرمجاز و فاقد مجوز خودداری کنند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • آغاز هفته‌ فرهنگی اصفهان با شعار شهر زنده، شهر زندگی
  • ضرورت تقویت بخش تعاون در راستای تحقق اشتغال‌زایی
  • برنامه‌ریزی‌ استان مرکزی برای نیمه خرداد
  • برنامه‌ریزی برای گسترش محورهای پیاده در هسته مرکزی شهر قم
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • اجرای ۲۷ برنامه فرهنگی همزمان با سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • ضرورت استفاده دستگاه‌های خراسان رضوی از همه مجاری تامین منابع
  • افزایش سرعت بازرگانی با برنامه ریزی دقیق تر حرکت قطارها