Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، پاول لوزانوف مدیر کل مسابقات AFC در نشست مشترک با محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، ایرج عرب معاون و  امیر علی حسینی مسئول امور بین الملل این باشگاه به همراه حامد مومنی نماینده دپارتمان بین الملل فدراسیون فوتبال به تشریح قوانین و ملزومات میزبانی از مسابقات مراحل بعدی رقابت های لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به احتمال حضور نمایندگان فوتبال ایران در مراحل بعدی مسابقات همچنین احتمال حضور حداقل یک تیم ایرانی در بازی فینال این دوره، کلیه تشریفات و ضوابط برگزاری مسابقات مراحل نیمه نهایی و فینال رقابت ها مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.  

در صورت حضور یک تیم ایرانی در فینال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا مسابقه برگشت این رویداد در تهران برگزار می شود و بر همین اساس لازم است کلیه موارد مورد نیاز جهت برگزاری بازی فینال و مراسم اهدای جام از سوی کشور میزبان مورد توجه قرار گیرد.

همچنین در این نشست مقرر شد در صورت صعود نمایندگان ایران به مرحله نیمه نهایی بازی ها کارشناسان تشریفات ای اف سی برای بررسی شرایط هتل ها، فرودگاه، حمل و نقل و به طور کلی ضوابط میزبانی به ایران سفر کنند.

در صورت برگزاری مسابقه فینال لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا با حضور یک تیم ایرانی، یک روز قبل از برگزاری این مسابقه جلسه کمیته مسابقات AFC نیز در تهران برگزار خواهد شد و میزبان فینال می بایست مقدمات لازم برای برگزاری این نشست را نیز فراهم کند.

از سوی دیگر طبق گفته مدیر کل مسابقات AFC علاوه بر رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و دبیرکل، اعضای هیات رئیسه کنفدراسیون همچنین میهمانان عالیرتبه فیفا و یوفا نیز میهمانان ویژه مسابقه فینال لیگ قهرمانان باشگاههای اسیا خواهند بود و کشور میزبان می بایست جهت میزبانی از میهمانان ویژه مسابقه فینال نیز تشریفات و شرایط مورد نیاز را مهیا سازد.

کد خبر 4404696 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا مردم علیه احتکار تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران مسابقات قهرمانی جهان لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد تیم ملی والیبال ایران والیبال کشتی فرنگی تیم فوتبال نساجی مازندران بازیهای آسیایی اندونزی 2018 تیم فوتبال الدحیل قطر کارلوس کی روش السد قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۸۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ بنابر اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان برای ادای پاره‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر خواهند شد.
چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی به دیدار هم رفتند، که این مسابقه با نتیجه مساوی و بدون گل به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال