Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - عضو کميسيون فرهنگي مجلس با تاکيد بر اينکه اگر شبکه هاي معاند فارسي زبان در خارج کشور نسبت به شفافيت مالي خود اقدام کنند، بي ترديد ميزان مخاطبين آنها بيش از اين کاهش مي يابد، گفت: اين رسانه ها نگران آشکار شدن منابع مالي خود هستند.

حجت الاسلام احمد سالک در گفت و گو با خبرنگار سياسي ايرنا درباره عدم شفافيت مالي رسانه هاي فارسي زبان در خارج از کشور، اظهار داشت: نزديک به حدود 250 شبکه فارسي زبان معاند عليه جمهوري اسلامي ايران در حال فعاليت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه اين شبکه ها وابسته به آمريکا، رژيم صهيونيستي و آل سعود هستند، افزود: آن ها با طرح عناويني همچون دفاع از حقوق ملت ايران، عليه حاکميت کشور مسائلي را مطرح کرده و به دنبال منافع خود هستند.
عضو کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي با طرح اين سوال که چرا شبکه هاي فارسي زبان مسائل مالي را به صورت شفاف بيان نمي کنند، تاکيد کرد: حق ملت ايران است که بدانند اين شبکه هاي فارسي منابع ماليشان از کجا تامين شده و پشتيبان مالي آن ها چه کساني و يا چه کشورهايي است.
سالک يادآور شد: اگر آن ها نسبت به شفافيت مالي خود اقدام کنند، بي ترديد ميزان مخاطبين آن ها بلافاصله کاهش پيدا مي کند زيرا مردم ايران با پشتيبانان آنها که به غير از آمريکا، رژيم صهيونيستي و انگليس نيست، در تضاد هستند.
نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان کرد: بايد اصرار کنيم که اين شبکه ها، شفافيت مالي خود را براي ملت ايران روشن کنند.
سيام**9314**1535
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۹۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه عبری زبان هدف بعدی ارتش اسرائیل در رفح را اعلام کرد

شبکه ۱۴ تلویزیون اسرائیل هدف بعدی ارتش رژیم صهیونیستی در رفح را اعلام کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی که از سیاست‌ها و برنامه‌های نتانیاهو حمایت بی چون و چرا دارد، ادعا کرد بعد از آن که ظرف 8 ساعت ارتش اسرائیل گذرگاه رفح را به تسخیر خود در آورد است.

هلیل پیتون روزین خبرنگار نظامی این رسانه افزود: ارتش اسرائیل شامگاه دوشنبه و دقیقا دقایقی بعد از آن که حماس آمادگی خود را برای دستیابی به توافق با اسرائیل اعلام نمود، وارد گذرگاه رفح شد و با وجود آن که پیش بینی می‌شد این عملیات دست کم 2 دروز به طول بیانجامد اما عملیات مذکور حدود 8 ساعت به طول انجامید.

براساس ادعای این رسانه صهیونیستی، به محض ورود ارتش اسرائیل به بخش (فلسطینی) گذرگاه رفح افراد مسلح حماس منطقه را تخلیه کردند در حالی که در حین انجام این عملیات آتش شدید از هوا و زمین به سوی این مناطق انجام می‌گرفت.

شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیست هدف بعدی ارتش رژیم صهیونیستی را بعد از کنترل گذرگاه پایش منطقه برای مشخص کردن زیر ساخت‌های نظامی که حماس آن را در زیر زمین ایجاد کرده اعلام خبر داد یگان‌های میدانی خود را برای پیشرفت مجدد در این منطقه طی روزهای آینده آماده می‌کنند.

حماس: اشغالگران تنها بیمارستان رفح را هدف قرار دادندحمدان: عملیات رفح برای ارتش اسرائیل «پیک نیک» نخواهد بودحماس: حمله صهیونیست‌ها به رفح ناکام‌کردن توافق آتش‌بس استهشدار گروه‌های فلسطینی درباره جنایت صهیونیست‌ها در رفح

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسانه عبری زبان هدف بعدی ارتش اسرائیل در رفح را اعلام کرد
  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • تهران در خطر است؛ ماجرا چیست؟
  • جایزه نوبل ادبی باید به فردوسی تعلق می‌گرفت
  • دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان
  • از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از فعالان و کنشگران حوزه میراث‌ فرهنگی
  • برنامه‌های هفته میراث‌فرهنگی؛ از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از کنشگران فرهنگی
  • تشریح برنامه‌های هفته میراث‌/ پاسداشت زبان فارسی وتجلیل از فعالان
  • ایران در ارمنستان چگونه معرفی می‌شود؟
  • ایران هراسی در مقابل آموزش زبان فارسی و تبلیغ سفر به ایران