Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-07@10:42:39 GMT

تشییع پیکر هنرمندی که با صدای خاصش در خاطرات ماندگار شد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۴۹۶۱۶

تشییع پیکر هنرمندی که با صدای خاصش در خاطرات ماندگار شد

به گزارش وانانیوز، 

مراسم تشییع پیکر دوبلور با سابقه صداوسیما مهدی آرین‌نژاد یکشنبه ۲۵ شهریور در قطعه هنرمندان بهشت زهرا با حضور دوستان این هنرمند و علاقه‌مندان برگزار شد.

منوچهر والی‌زاده، سیامک اطلسی، علیرضا جاویدنیا، علی همت مومیوند، زهره شکوفنده، حسین خداداد بیگی، اردشیر منظم، شهروز ملک آرایی، نرگس فولادوند، ژرژ پطرسی، منوچهر زنده‌دل و آرشاک قوکاسیان از جمله چهره‌های حاضر در این مراسم بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این مراسم پس از قرائت بیانیه انجمن گویندگان، منوچهر والی‌زاده از پیشکسوتان عرصه دوبله با عرض تسلیت به همکاران و خانواده آرین نژاد، گفت: «من، مهدی آرین نژاد و حسین عرفانی نزدیک به 60 سال باهم دوست بودیم. یادم هست او در فیلم «مسیر سبز» تنها یک سکانس دوبله کرد ولی آنقدر کارش را درست و حرفه‌ای انجام داد که هر وقت آن فیلم را تماشا می‌کنم تنها او را می‌بینم.»

او ادامه داد: «آرین نژاد سابقه زیادی در زمینه تیپ گویی شخصیت‌های کارتونی و انیمیشنی داشت. مردم دوبلورها را می‌شناسند و هر کجا که می روم از من سوال می‌پرسند. دو روز قبل حسین عرفانی رفت، امروز آرین نژاد، اشکالی ندارد نوبتی است.»

در بخش دیگر این مراسم سیامک اطلسی بازیگر و دوبلور با سابقه به 50 سال رفاقتی که با آرین نژاد داشت اشاره کرد و گفت: «در طول تمام این سال ها تنها باهم کار نمی‌کردیم بلکه زندگی می‌کردیم و بیشتر از خانواده‌هایمان یکدیگر را می‌دیدیم و در حین کار خیلی شاد و خندان بودیم.»

مهدی آرین‌نژاد، دوبلور پیشکسوت پس از سالها مبارزه با بیماری ظهر روز جمعه 23 شهریور در سن 79 سالگی درگذشت. این هنرمند فعالیت حرفه‌ای‌اش در عرصه دوبله را از سال 1341 آغاز کرد.

او در آثاری چون لوک خوش شانس (یکی از برادرها)، مورچه و مورچه‌خوار (مورچه‌خوار)، بازرس (گروهبان دودو)، رابین هود (پدر تاک)، چوبین (برونکا) و مجموعه‌های دایی جان ناپلئون (شمس علی میرزا) و هزاردستان صداپیشگی کرده‌است.

تکیه کلام‌های «سلام مورچه!» و «سلام سوسیس!» از جمله خاطراتی است که از او در ذهن‍ها به یادگار مانده است.

241243

منبع: وانا

کلیدواژه: هنرمندان دوبله انیمیشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۹۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی + عکس و فیلم

مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی گوینده و مجری ورزشی و پیشکسوت رادیو صبح امروز برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی گوینده و مجری ورزشی و پیشکسوت رادیو، صبح امروز (یکشنبه 16 اردیبهشت) در مسجد بلال سازمان صدا و سیما برگزار شد.

در این مراسم شروین اسبقیان معاون وزیر ورزش و جوانان، مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، تعدادی از رؤسای فدراسیون‌ها و جمعی از پیشکسوتان ورزش و رسانه حضور داشتند.

پیکر زنده‌یاد اسکویی ظهر امروز در قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) به خاک سپرده می‌شود.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد
  • پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین
  • مراسم یادبود صدای ماندگار ورزش امروز برگزار می شود
  • عکس/ مراسم تشییع پیکر شهید معلم
  • تشییع پیکر مرحوم اسکویی با حضور مسئولان ورزشی
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی + عکس و فیلم
  • تشییع پیکر مطهر یک معلم شهید پس از ۳۹ سال
  • مراسم باشکوه تشییع پیکر شهید«محمد شفیع فیضی زاده» در ایلام
  • تشییع پیکر شهید گمنام در اشکذر + فیلم
  • پیکر شهید «جهانگیر بیات» در ماهدشت تشییع و تدفین شد