Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@07:47:53 GMT

آیین عزاداری چمری دراسلام‌آباد غرب/ تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۴۹۶۹۳

آیین عزاداری چمری دراسلام‌آباد غرب/ تصاویر

مراسم سنتی عزاداری امام حسین (ع) با عنوان «چمری» شنبه شب با حضور گسترده مردم و مسئولان در روستای «چقاکبود» شهرستان اسلام‌آباد غرب برگزار شد.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ چمری، نوای غم‌انگیزی از ساز و دهل است که در استان کرمانشاه برای عزیزان از دست رفته نواخته می شود.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۹۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه نیرو‌های مسلح اردبیل در روز ارتش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل آیین رژه روز ارتش با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، اعضای شورای تامین و فرماندهان نیرو‌های نظامی و انتظامی و جمعی از مردم و خانواده‌های شهدا در میدان ارتش اردبیل برگزار شد.
در این آیین نیرو‌های مسلح مستقر در اردبیل به مناسبت بزرگداشت روز ارتش با برگزاری مراسم رژه توان دفاعی و اقتدار نظامی خود را به نمایش گذاشتند.
نواختن مارش نظامی توسط رزم نوازان نیرو‌های مسلح و رژه یگان‌های منتخب نظامی و انتظامی از مقابل جایگاه و تمثال مقام معظم رهبری از جمله برنامه‌های این آیین بود.
نیرو‌های مسلح مستقر در دیگر شهرستان‌های استان اردبیل نیز به مناسبت بزرگداشت روز ارتش با برگزاری مراسم رژه توان دفاعی و اقتدار نظامی خود را به نمایش گذاشتند.
امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی در ۲۸ فروردین سال ۱۳۵۸ با صدور پیامی ۲۹ فروردین را روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نامگذاری کردند و به همین مناسبت هر سال برای بزرگداشت حماسه‌آفرینی دلاورمردان نیروی زمینی ارتش، رژه نیرو‌های مسلح در نقاط مختلف کشور از جمله استان اردبیل برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تصویر عزاداری زن فلسطینی، عکس خبری برگزیده سال شد
  • آیین تجلیل از برنامه سازان نوروز و ماه رمضان
  • آیین معرفی چهره برتر هنر انقلاب اسلامی
  • رژه نیرو‌های مسلح اردبیل در روز ارتش
  • آیین تکیه خوانی و علم کشی در شمیران
  • ۸ شوال سالروز تخریب قبرستان بقیع و علم‌کشی در شمیران + فیلم و عکس
  • آیین اختتامیه یادواره شهدای دانش آموزی
  • آیین تکیه خوانی، سنت عزاداری و علم کشی
  • شکایت از ممنوعیت عزاداری!
  • برگزاری مراسم تکیه‌خوانی و عَلَم‌کشی در شمیران