Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: انتقال پیام‌های انقلاب اسلامی نباید محدود به دهه فجر باشد، بلکه این هدف نیازمند کاری مستمر است. ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در همایش شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با گرامیداشت دهه محرم و لزوم درس گرفتن از حادثه عاشورا اظهار داشت: عاشورا یکی از مهم‌ترین و بزرگترین رویدادها و حوادث در تاریخ بشر بوده که پیام‌ها و درس‌های فراوان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به نکوداشت چله انقلاب اسلامی و لزوم تبیین دستاوردهای نظام گفت: امروز با نسلی مواجه هستیم که دوران پیش از انقلاب اسلامی و حتی دوران جنگ تحمیلی را درک نکرده است. باید به گونه‌ای باورپذیر ارزش‌ها و آرمان‌ها انقلاب را به این نسل منتقل کنیم.

رئیس شورای سیاستگذاری و راهبری نکوداشت چله انقلاب اسلامی در استان گلستان بیان داشت: انتقال پیام‌های انقلاب اسلامی نباید محدود به دهه فجر باشد، بلکه این هدف نیازمند کاری مستمر است.

‌آیت‌الله نورمفیدی با بیان اینکه استقلال مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: در گذشته این کشور زیر سلطه انگلیسی‌ها، روس‌ها، آمریکایی‌ها و حتی پرتغالی‌ها قرار داشت. ‌

وی افزود: امروز باید همه توان‌ها و ظرفیت‌ها را به کار گرفت و در مقابل دشمن ایستادگی کرد. آمریکا با گروه و جناح مخالف نیست، آنها با انقلاب اسلامی و ملت ایران عناد دارند.

علی‌اصغر طهماسبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان هم در این جلسه با تأکید بر حفظ و تقویت وحدت در شرایط کنونی بیان داشت: "وحدت کلمه" عامل پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی تا این سال‌ها بوده است.

‌انتهای پیام/ ز

R41471/P41362/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۹۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، متن کامل پیام خسرو شهبازی به شرح زیر می‌باشد:
۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد فرهیخته حوزه و دانشگاه شهید مطهری بزرگ معلم انقلاب شکوهمند اسلامی است و چه زیبا این روز به عنوان روز بزرگداشت معلم نامگذاری شده است.
بی تردید در سالی که عنوان جهش تولید بر پیشانی دارد، وظیفه و نقش مهم و اثرگذار معلمان در تولید دانش باید به شایستگی تبیین و بازآفرینی شود و در ایامی که به نام زحمتکش‌ترین و موثرترین شهروندان جامعه مزین شده، بر ما است تا قدر و منزلت آنان را بیش از پیش ارج نهیم. موجودی که امام راحل (ره) با ظرافت و نکته سنجی تمام شغل ایشان را در برابر با شغل انبیا دانسته اند.
با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری معلم بزرگ مدرسۀ انقلاب اسلامی، امیدوارم در سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، پیشقراولان عرصه علم و دانایی بیش‌ازپیش بستر رشد اندیشه، تلاش و جهاد را برای نوجویان و نسل‌های این سرزمین پرافتخار فراهم کنند. بر خود وظیفه می‌دانم فرا رسیدن روز معلم را خدمت تمامی فرهیختگان و معلمان دلسوز استان بویژه به همسران معلم همکارانم درخانواده بزرگ جهادکشاورزی استان که با پرورش فرزندان ما پایه‌های ساخته شدن ایرانی آباد و سرافراز را بنا می‌نهند تبریک گفته، توفیقات روز افزون آنان را از درگاه خداوند متعال مسئلت نمایم.

دیگر خبرها

  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است
  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • اعتراضات دانشجویان آمریکا و اروپا نشانه شکاف عمیق درون کشور‌های غربی است
  • آیت الله نورمفیدی: اعتراضات دانشجویان آمریکا و اروپا نشانه شکاف عمیق درون کشور‌های غربی است
  • سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است
  • دیدار ورزشکاران باستانی با آیت الله نورمفیدی
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • آیت‌الله جزایری از هیچ تلاشی برای اهداف انقلاب فروگذاری نکرد
  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم