Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-01@07:21:31 GMT

عجیب‌ترین شغل دنیا چیست ؟

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۵۰۰۵۸

عجیب‌ترین شغل دنیا چیست ؟

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز،   در یونان و جزیره‌ی سیروس (Syros) روحانیان کلیسا درخواستی برای استخدام یک نگهدارنده‌ی گربه داده‌اند؛ این پرستار باید از ۵۵ گربه به صورت همزمان و همه روزه نگهداری کند؛ این شغل برای عاشقان گربه‌ها، حرفه‌ای رویایی است. علاقه‌مندان به این شغل باید خصوصیات خاصی داشته باشند، داوطلبان باید سنشان بالای ۴۵ سال باشند و از لحاظ روانی بتوانند با گربه‌ها ارتباط برقرار کنند همچنین باید توانایی نگهداری و غذادادن به ۵۵ گربه را داشته باشند و در صورت نیاز برای گربه‌ها آواز بخوانند و آن‌ها را نوازش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این شغل پردردسر به نظر می‌رسد و تنها افرادی از پس آن برمی‌آیند که به‌راستی به گربه‌ها علاقه‌مند باشند؛ البته در نظر داشته باشید که برای این پرستار گربه مزایایی هم در نظر گرفته شده است. هر کسی که این شغل را به‌دست بیاورد می‌تواند به صورت کاملا رایگان در جزیره‌ی سیروس زندگی کند و همواره از چشم‌انداز دریای اژه لذت ببرد.

 

جالب است بدانید که این آگهی استخدام ۲۹۰۰۰ بار در فیس‌بوک به اشتراک گذاشته شده است. درباره‌ی مزایای این شغل نیز گفته شده که پرستار هیچ وقت تنها نخواهد بود، زیرا همیشه گربه‌ها همواره در کنارش هستند. ناگفته نماند که زندگی فردی که برای این شغل انتخاب شود به‌راستی رایگان خواهد بود و حتی لازم نیست هزینه آب، برق و... را نیز پرداخت کند. کارفرمایان می‌خواهند پرستار گربه‌هایشان احساس راحتی داشته باشد و کل جزیره را حیاط خانه خود بداند.

 

حقوق ریالی این شغل هنوز مشخص نیست، اما از آن به عنوان حرفه‌ای نیمه وقت یاد شده است و ۴ ساعت کار را برای آن کافی می‌دانند. جالب است بدانید که تا به حال صد‌ها نفر برای درخواست این شغل اقدام کرده‌اند و تا آخر ماه مشخص می‌شود که چه کسی برای عجیب‌ترین شغل دنیا انتخاب شده است.

 

 

خبرنگاران جوان

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: عجیب ترین شغل گوناگون استخدام جام نیوز فیس بوک یونان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۰۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعقیب و گریز دیدنی دو گربه از زاویه‌ای متفاوت (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شکار دیدنی پرنده توسط یک گربه وحشی (فیلم) حضور پلنگ برای نخستین بار در کوهسرخ (فیلم) مراجعه گربه‌ باردار به یک مرکز بهداشت برای زایمان (فیلم)

دیگر خبرها

  • پرستاران ۳۰ درصد از جمعیت نظام سلامت هستند
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • مشکل کمبود پرستار با جذب نبرو حل نمی‌شود/ معیشت بزرگ‌ترین دلیل مهاجرت پرستاران
  • درخواست جذب سالانه ۱۵۰۰۰ نیروی پرستاری
  • ببینید | گزارش جالب یک فرش‌فروش خوش‌ذوق از بررسی کیفیت فرش توسط دو گربه!
  • ببینید | ترس و وحشت یک گربه هنگام تماشای انیمیشن تام و جری
  • مشاهدۀ پلنگ ایرانی در لرستان
  • (تصاویر) این زن زندگی خود را وقف گربه‌ها کرد
  • تعقیب و گریز دیدنی دو گربه از زاویه‌ای متفاوت (فیلم)