Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین, اولین محموله از پکیج های احتکار شده در قزوین در یکی از فروشگاههای عرضه کننده لوازم و تاسیسات ساختمانی قزوین توزیع شد.
در ماههای اخیر تعداد ۹۰۰ دستگاه پکیج احتکار شده توسط بازرسان استان شناسایی و کشف شده که امروز در مرحله اول ۲۰۰ دستگاه در یکی از فروشگاهها ی قزوین و 100 دستگاه در ابیک  توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این کالاها با ارائه کارت ملی، کپی پروانه ساختمانی از سوی متقاضیان و پس از تایید کارشناس سازمان صنعت با قیمت مصوب یک میلیون و 600 ویک میلیون  800  توزیع می شود.
مرحله اول توزیع کالاهای احتکار شده شامل هزار بسته مواد شوینده در فروشگاه های زنجیره ای توزیع شده بود .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کالاهای احتکاری استان قزوین صنعت دادستان توزیع کالای احتکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۰۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی بیش از ۳۵ هزار مسافر از پایانه مسافربری قزوین

علیرضا معیری معاون حمل و نقل راهداری قزوین گفت: با توجه به جا به جایی ۴۳ هزار و ۴۰۴ مسافر از پایانه‌های استان در پایان هشتمین روز از سال گذشته، آمار جا به جایی مسافر در پایان‌های استان نسبت به مدت مشابه پارسال با کاهش ۱۹ درصدی روبرو بوده است.

وی ادامه داد: روز گذشته (هشتم فروردین ماه ۱۴۰۳) آمار جابجایی مسافر از پایانه‌های استان سه هزار و ۳۸۷ نفر بود که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد کاهش به همراه داشت.

به گفته وی، در سال جاری ۱۶۴ دستگاه اتوبوس، ۸۴۵ دستگاه مینی بوس و ۶۹۰ دستگاه سواری کرایه وظیفه جا به جایی مسافران نوروزی از پایانه‌های حمل مسافر این استان را برعهده دارند.

معاون حل و نقل راهداری قزوین سن ناوگان مسافربری استان را ۱۹ سال اعلام کرد و یادآور شد: بیشترین مقصد مسافران جا به جا شده از طریق پایانه‌های حمل مسافر قزوین در تعطیلات نوروزی امسال استان‌های تهران و گیلان بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • از کشف کالاهای غیربهداشتی تا چوب تاغ در عملیات‌ پلیسی سمنان
  • جابجایی بیش از ۳۵ هزار مسافر از پایانه مسافربری قزوین
  • توزیع کالاهای اساسی به نرخ دولتی در شهر قزوین آغاز شد
  • توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان و نوروز در گناوه
  • کالاهای اساسی مورد نیاز هیات های استان تهران درلیالی قدر توزیع شد
  • تردد بیش از ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار خودرو در قزوین
  • تردد خودرو‌ها در قزوین از مرز ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه گذشت
  • تامین و توزیع بیش از ۲۳۰ تن کالای اساسی در هندیجان
  • بیمارستان امام حسن دزفول دومین بیمارستان مجهز کشور در درمان سرطان
  • دومین دستگاه سونوگرافی پرتابل در بیمارستان دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد