Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزار ش خبرنگار مهر، هفته گذشته مرحله دوم مسابقات موتورسواری قهرمانی کشور به میزبانی هیات موتورسواری استان همدان و با حضور بیش از ۷۰ موتورسوار همزمان در سه کلاس برگزار شد. در کلاس آزاد این رقابت ها داریوش قربانی در میان ۱۸ شرکت کننده به عنوان قهرمانی دست یافت. این در حالی است که وی در مرحله نخست مسابقات قهرمانی کشور (قزوین) به دلیل همزمانی حضورش در مسابقات کانادا حضور نداشت و حضورش برای مرحله سوم این رقابت ها که در مشهد برگزار خواهد شد نیز قطعی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 
این موتورسوار کشورمان که به نمانیدگی از تیم ارتش جمهوری اسلامی ایران در رقابت های قهرمانی کشور شرکت داشت، در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد این مسابقات توضیح داد و گفت: از زمان آغاز به کار فدراسیون موتورسواری در ایران، امسال برای نخستین بار رقابت های «اندرو» برگزار شد. آقای ادیب مسئول این بخش از مسابقات در فدراسیون است که با تلاش زیادی این رشته را راه اندازی کرد. ضمناً از آقای سید هادی مقدس مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی زنیار و آقای علی محمد گودرزی تکنسین و مکانیک فنی که در این دوره از مسابقات هم حامی و پشتیبان بنده بودند تشکر می کنم. 
 
قربانی با بیان اینکه مرحله دوم رقابت های قهرمانی کشور در همدان و در پیست کاملا حرفه ای برگزار شد، تصریح کرد: این پیست به لحاظ کیفیت و استاندارد خیلی نزدیک به پیست های خارجی بود. مسابقات هم در سطح بالایی برگزار شد. همه شرکت کنندگان با آمادگی و تمرین لازم در رقابت ها شرکت کرده بودند.  
 
وی با بیان اینکه با موتور تریال در رقابت های اندرو شرکت کردم، یادآور شد: این موتور ویژه رقابت های اندرو نیست. زین ندارد و به همین دلیل باید به حالت سرِ پا روی موتور قرار گرفت و در همین حالت از صخره و موانع مصنوعی بالا رفت.  
 
موتورسوار کشورمان در ادامه با یادآوری اینکه طبق تقویم فدراسیون قرار است رقابت های قهرمانی کشور در ۷ مرحله برگزار شود، تصریح کرد: در پایان تمام مراحل و بر اساس امتیازات ثبت شده در هر مرحله، نفرات برتر و قهرمان سال ۹۷ مشخص می شوند. البته که تجربه نشان داده به خاطر خیلی از مسائل از جمله بودجه و شرایط جوی، بعضا برگزاری برخی مراحل لغو می شود. البته دوست دارم تا جایِ ممکن در تمام مراحل مسابقات قهرمانی کشور شرکت داشته باشم اما با توجه به شرایط زندگی ام، سخت است.  

وی در ادامه با یادآوری اینکه طی ۱۲ سال گذشته همواره مقام اولی یا دومی را در رقابت های موتورسواری کشوری داشته و در این زمینه رقابت نزدیکی با برادرش که یک سال از خودش بزرگتر است، دارد خاطرنشان کرد: تا حالا پیش نیامده که در مسابقات سوم یا چهارم شده باشم. عنوان اولی و دومی همیشه برای من یا برادرم بوده است. البته من چند سالی همزمان در دو بخش تریال و اندرو کار کردم اما سال ۹۲ که برادرم عنوان قهرمانی بخش تریال را از من گرفت، تصمیم گرفتم فقط در بخش اندرو فعالیت داشته باشم.  

وی گفت: با همه اینها اینکه بخواهم به فعالیت حرفه ای در موتورسواری ایران ادامه دهم سخت است به خصوص که اسپانسرها حمایت زیادی ندارند در حالیکه هزینه فعالیت در این رشته کم نیست. قیمت یک موتور ۱۱۵ میلیون است و علاوه بر اینکه هزینه های جانبی دیگری هم داریم. من در تهران موتوری برای فعالیت ندارم مگراینکه همچنان با موتور تریال در رقابت های اندرو شرکت کنم. 
 
قربانی به عنوان هایی که تاکنون در این بخش کسب کرده اشاره کرد و گفت: سال ۲۰۱۵ در ترکیه و سال ۲۰۱۶ در بلغارستان به عنوان اولی و کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی جهان ردبول معروف sea to sky در سال۲۰۱۶ در بین ٧٠٠ شرکت کننده دست یافتم. با هزینه شخصی در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کردم و نایب قهرمان شدم. سال ۲۰۱۷ در مسابقات موتورسواری تریال ونکوور اول شدم و امسال هم در رقابت های موتورسواری اندرو کانادا دوم شدم. 

کد خبر 4404429 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: اتومبیلرانی مسابقات قهرمانی کشور موتور سواری مردم علیه احتکار تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران مسابقات قهرمانی جهان لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد تیم ملی والیبال ایران والیبال کشتی فرنگی تیم فوتبال نساجی مازندران بازیهای آسیایی اندونزی 2018 تیم فوتبال الدحیل قطر السد قطر کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۰۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا بعد از بحث و بررسی بر سر تصمیم ناعادلانه کنفدراسیون آسیا و سلب میزبانی از ایران، رای‌گیری برای اعزام‌شدم یا نشدن تیم ملی ایران به مسابقات آسیایی ازبکستان صورت گرفت که در نهایت با رای اکثریت اعضای کمیته فنی مقرر شد تیم ملی ایران (نایب‌قهرمان سال ۲۰۲۳ آسیا) به نشانه اعتراض در مسابقات آسیایی ازبکستان شرکت نکند.
تمامی اعضا تاکید کردند فدراسیون ایران مسابقات آسیایی ازبکستان را تحریم کرده و در نامه‌ای به فدراسیون جهانی اعتراضش را بابت این اتفاق و دلسردی حدود ۳۰۰ ورزشکار ایرانی که قرار بود در این رویداد شرکت کنند، اعلام کند.

کد خبر 848551 برچسب‌ها مسابقه ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم اما رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم ولی رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • پزشکان می‌گویند آسانسورسواری عمر را کوتاه می‌کند؛ جایگزین استفاده از راه‌پله!