Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-06@14:26:24 GMT

خانه کارگر قزوین، نمونه کشوری شد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۵۰۹۰۵

به گزارش ایلنا، در دومین  نشست دبیران اجرایی خانه‌های کارگر  کشور در شهرستان یاسوج‌، خانه کارگر استان قزوین به عنوان خانه کارگر نمونه کشور در بین سایر استانها انتخاب شد و دبیر این تشکیلات از طرف علیرضا محجوب (دبیرکل خانه کارگر) لوح تقدیر دریافت کرد.

خانه‌های کارگر در هر استان و شهرستان از میان کارگران مشمول قانون کار و نوع بیمه اجباری تامین اجتماعی عضو می‌گیرد که با دریافت کارت عضویت، کارگران و خانواده آنها می‌توانند از دوره‌های آموزشی کوتاه مدت رایگان، خدمات فرهنگی، رفاهی استفاده نمایند و با توجه به اخذ قرارداد با فروشگاه‌های شهرستان، کارگران می‌توانند با ارائه کارت از تخفیف ارائه شده در فروشگاه‌ها بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین یکی از مهمترین اقدامات خانه‌های کارگر پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی و کارگران شاغل و بازنشسته آن است.

 

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۰۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگر غسالخانه قم کارگر نمونه استان شد

به نقل از شهرداری قم،ایوب علی اسدی از کارکنان سازمان آرامستان بهشت معصومه (س) همزمان با روز کارگر به‌عنوان کارگر نمونه استان در سال ۱۴۰۳ انتخاب و تقدیر شد.

وحید وزیری راد مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و محمد مطهری رئیس هیئت‌مدیره کانون هماهنگی شورا‌های اسلامی کار استان قم در لوح‌های جداگانه از تلاش‌ها و فعالیت‌های ایوب علی اسدی تقدیر و به‌عنوان کارگر نمونه استان در سال ۱۴۰۳ انتخاب کردند.

گفتنی است ایوب علی اسدی دارای ۲۴ سال سابقه در بخش غسالخانه آرامستان بهشت معصومه (س) است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۸۰ درصد جمعیت اصفهان جزو جامعه کارگری هستند
  • برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور
  • خانه‌دار شدن کارگران واجد شرایط استان یزد با تسهیلات ارزان قیمت
  • کارگر غسالخانه قم کارگر نمونه استان شد
  • احداث ۴۲ هزار متر مربع فضای آموزشی در ایلام
  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند
  • استرس از فضای کارگری برداشته شود
  • تقدیر از کارگران نمونه خرمشهر
  • استاد دانشگاه سمنان عضو هیات علمی نمونه کشوری شد