Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج سازندگی سپاه برخوار گفت: انتظار می رود با پیگیری های مردم محل و حمایت های دستگاه های شهرستانی گام موثر در بازگشت ساکنان روستا شورچه و توسعه و پویایی آن برداشته شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ محمدرضا حق شناس از طرح پینه برداری و لایروبی قنات روستای شورچه در شهرستان برخوار خبر داد و اظهار کرد: بسیج سازندگی سعی در کمک رسانی و حمایت از محرومان دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: قنات شورچه از سال گذشته با مشکل کاهش حجم آب خروجی مواجه شده بود به طوری که کشاورزی در این روستا در حال نابودی بود که با رویکردی که بسیج سازندگی در خصوص کمک به توسعه و آبادانی روستاها دارد با درخواست مردم محل و به کمک قرارگاه محرومیت زدایی سپاه وارد بحث پینه برداری و لایروبی این قنات شد و با همکاری مردم و جهادگران توانست بحث پینه برداری و لایروبی این قنات را در اواخر سال گذشته به سرانجام برساند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه برخوار ادامه داد: امسال سطح زیر کشت اکثر کشاورزان این روستا نسبت به سال گذشته دو تا سه برابر شده است و در حال حاضر نیز بسیج سازندگی با رویکرد آموزشی و اصلاح وضع موجود در روستا حضور دارد.

وی افزود: خوشبختانه اکنون نیز جهاد کشاورزی شهرستان برخوار در خصوص بحث اجرای فاز جدیدی از این طرح ورود پیدا کرده که امید است با اقدامات انجام شده و برنامه ریزی و همت مضاعف و استفاده بهینه از آب و استفاده از روش های نوین آبیاری اقدام موثرتری در خصوص پویا ترشدن وضع کشاورزی این روستا انجام شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه برخوار، خاطرنشان کرد: انتظار می رود با پیگیری های مردم محل و حمایت های دستگاه های شهرستانی گام موثری نیز در خصوص بازگشت ساکنان روستا و توسعه و پویایی آن برداشته شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۱۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود

مصطفی سلیمی مفرد در بازدید از روستای چم درواهی بخش آب‌پخش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز با همراهی کارشناسان فنی این بخشداری از روستای چم درواهی بازدید شد.

سرپرست بخشداری آب‌پخش افزود: پس از برگزاری نشست با تعدادی از اهالی روستای چم در واهی، احداث زمین والیبال، اصلاح و تعریض ورودی روستا، آسفالت کوچه‌ها و نصب برج روشنایی در ورودی این روستا از مهم‌ترین مطالبات مردم هستند که پیگیری می‌شود.

کد خبر 6090445

دیگر خبرها

  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن
  • آیین گاوکشان 
  • ۳۰ رشته قنات خراسان شمالی در حال مرمت و لایروبی است
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری و زهکشی مغان
  • نیاز مبرم ۱۰۰ رشته قنات در خراسان شمالی به مرمت
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • نیاز ضرروی ۱۰۰رشته قنات در خراسان شمالی به مرمت
  • تأمین آب آشامیدنی پایدار برای روستای «سرپله» آبدانان