Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به ادامه آتش سوزی در بخش عراقی تالاب هورالعظیم، گفت: انجام رایزنی های لازم با کشور عراق جهت مشارکت و انجام تعهداتش در خاموش کردن آتش سوزی به وزارت امور خارجه محول شده است که در حال پیگیری هستند.

شهریار عسکری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آتش سوزی در بخش عراقی تالاب هورالعظیم، اظهار کرد: آتش سوزی در بخش عراقی تالاب هورالعظیم همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دلیل اینکه جهت باد جنوب غرب است و این روزها در خوزستان شاهد وقوع شرجی هستیم، دود آتش سوزی در شهرهای خوزستان منتشر نمی شود و این دود به سمت شهرهای کشور عراق می رود.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به انجام چندین مرحله عملیات اطفا از سوی نیروهای ایرانی در بخش عراقی هورالعظیم گفت: از دو هفته پیش عملیات اطفای حریق متوقف شده است.

عسکری گفت: انجام رایزنی‌های لازم با کشور عراق جهت مشارکت و انجام تعهداتش در خاموش کردن آتش‌سوزی به وزارت امور خارجه محول شده است که در حال پیگیری هستند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام آتش سوزی هورالعظیم منطقه خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۱۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: ظهر امروز میزبان آقای نیچروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق در محل وزارت امور خارجه بودم.

‏وی افزود: توسعه مناسبات در زمینه تجاری، اقتصادی، عمرانی، علمی و فرهنگی ایران و عراق و اقلیم کردستان مورد گفت‌وگو و رایزنی قرار گرفت.

‏وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: به اهمیت امنیت منطقه، به ویژه امنیت کشور دوست و برادر عراق، نزد دولت جمهوری اسلامی ایران اشاره کردم و بر ضرورت استمرار و تعمیق همکاری‌های مشترک تاکید شد.

کد خبر 6098763 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • البرز در حوزه صادرات جهش بزرگی را رقم زد
  • الجزایر حمله اسرائیل به رفح را محکوم کرد
  • الجزایر حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کرد
  • تحولات غزه و روابط دوجانبه محور رایزنی وزیران خارجه ایران و عمان
  • محورهای رایزنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها
  • آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیرعبداللهیان