Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران؛ از این میزان در سال 96 مبلغ 5678 میلیارد ریال سرمایه گذاری بورسی و مبلغ 1108 میلیون ریال املاک مازاد بوده است. در سال 97 و تا تاریخ 14 شهریور ماه نیز این میزان واگذاری در حوزه سرمایه گذاری بورسی مبلغ 2648 میلیارد ریال و در حوزه املاک مازاد 1513 میلیارد ریال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش آگهی مزایده دوم سراسری املاک مازاد و تملیکی بانک رفاه در تاریخ های 1397.6.4 و 1397.6.11 در روزنامه های کثیرالانتشار( اطلاعات ، همشهری) منتشر و نتایج این مزایده در تاریخ 1397.6.20 مشخص شد.

عمده سرمایه گذاری های بورسی بانک رفاه کارگران از محل تهاتر بدهی های مجموعه سازمان تأمین اجتماعی به این بانک بوده است به ترتیبی که طی سال های 1392 تا 1397 مبلغ 95193 میلیارد ریال سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار از سوی سازمان تأمین اجتماعی به بانک رفاه واگذار شده است.

گفتنی است کمیته واگذاری سرمایه گذاری ها و بهینه سازی پرتفوی بورسی بانک رفاه کارگران با برگزاری جلسات هفتگی موضوع واگذاری سهام شرکت های بورسی با رعایت عدم کاهش سطح عمومی قیمت‌ها، شاخص بورس و حفظ حقوق سهامداران را به طور جدی در دستور کار قرار داده است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: واگذاری سرمایه گذاری املاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۱۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان و زمان واریز سود ۴۰ نماد بورسی و فرابورسی

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، تقسیم سود بالا در مجامع همواره مورد توجه سهامداران قرار داشته است و حائز اهمیت بوده است، بنابراین با توجه به اهمیت این موضوع در این مطلب به زمان واریز سود چند نماد پرداخته ایم که آذرماه پایان سال مالی آن‌ها بوده است. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J1r

دیگر خبرها

  • بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!
  • بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی 
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • سود حداقل 28 درصد سالیانه تضمینی با خرید واحدهای سرمایه گذاری صندوق املاک و مستغلات «امین شهر»
  • میزان و زمان واریز سود ۴۰ نماد بورسی و فرابورسی
  • حمایت‌ های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌ گیرد