Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک عربی، فعالان شبکه های اجتماعی در عربستان سعودی امروز یکشنبه خبر مرگ «حسنی مبارک» رئیس جمهور مخلوع و 90 ساله مصر را منتشر کردند.

برخی از عربستانی ها توئیت هایی درباره مرگ حسنی مبارک منتشر کردند که تعداد آن داخل هشتک «وفاه حسنی مبارک» از مرز 3 هزار توئیت فراتر رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هشتک در پی انتشار خبر مرگ حسنی مبارک که به مدت 30 سال در قدرت بود به راه افتاده است. 

برخی از فعالان نیز درباره خبر مرگ حسنی مبارک تردید کرده و گفتند که همیشه اخباری درباره مرگ وی منتشر می شود.

آخرین باری که مبارک در انظار ظاهر شد در اواخر ماه آگوست بود که ظاهر جدیدش که نشانه های پیری و کهسنالی بر آن نمایان شده بود بسیاری را شوک زده کرد.

رئیس جمهور اسبق مصر برای نخستین بار در دو سال پیش به همراه خانواده اش در یکی از تفرجگاه های گردشگری در پی تبرئه اش از قتل تظاهرکنندگان در جریان انقلاب مصر ظاهر شد.

مبارک 4 می گذشته جشن 90 سالگی خود را برگزار کرد. وی متولد سال 1982 است و در ماه فوریه 2011 در پی انقلاب ژانویه در مصر از قدرت کناره گیری کرد. 

 از زمان کناره گیری اش از قدرت شایعه ها در مورد مرگ وی هر از چند گاهی منتشر می شود.


 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت حسنی مبارک مصر رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۱۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس

جیانی اینفانتینو رئیس فیفا با انتشار عکسی از خودش در کنار مهدی تاج در اینستاگرام قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران را تبریک گفت.

طرفداری | اینفانتینو پست جدیدی را کنار مهدی تاج منتشر کرده است.

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل تایلند به مقام قهرمانی جام ملتهای آسیا رسید. پس از این اتفاق اینفانتینو رئیس فیفا با انتشار عکسی از خودش کنار مهدی تاج، این قهرمانی را به رئیس فدراسیون فوتبال ایران تبریک گفت.

Caption

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • دروغ؛ رکن اساسی رسانه روباه پیر
  • آخرین خبرها درباره توافق احتمالی تیم ملی ایران با افشین قطبی
  • احضار  فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطلب درباره نیکا شاکرمی
  • انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم
  • دو هزار،‌۶ هزار، هشت هزار....فهرست کارخانه‌های احیا شده را منتشر کنید/ هر بار هزار تا زیادتر می‌شود!
  • آخرين خبرها از كاروان ايران در پارالمپيک پاریس
  • دیدار مردمی اصغر جهانگیر در حرم شاه عبدالعظیم حسنی
  • جرم انتشار عکس جعلی وایرال شده از ترانه علیدوستی و پدرش چیست؟
  • پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود