Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

هادی لاجوردی تولیدکننده وصادرکننده حوزه صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت‌وکشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:‌بخشودگی در رابطه با مابه‌التفاوت واردکنندگان می‌تواند با نظارت مستقیم دولت درکاهش هزینه کالا وبهبود توانایی خرید مردم،تاثیرگذار باشد.

لاجوردی در رابطه با قیمت کالاهایی که شامل بخشودگی مابه‌التفاوت شده‌اند،گفت:تولیدکنندگان اجازه ندارند اجناسی را که با ارز دولتی تولید کرده‌اند، با قیمت های بالا در بازار به فروش برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود:برای حمایت از تولید کنندگان داخلی و کالای ملی باید نظارت خوبی ازسوی دولت انجام گیرد تا علاوه بر اشتغالزایی مناسب در حوزه تولید و صنعت،بتوانیم مشکلات فعلی اقتصاد را برطرف کرده و افراد سودجو با نظارت دولت نتوانند از شرایط موجود سوءاستفاده کنند.

لاجوردی در خاتمه بیان کرد:بدون شک با مدیریت بازار و جلوگیری از احتکار کالا، می‌توانیم به ثبات مناسبی در اقتصاد فعلی کشور دست یابیم و این امر موجب می‌شود که بتوانیم از شرایط تحریم به آسانی عبور کنیم.

انتهای پیام/

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: صنعت دولت ارز حمایت از تولید مشکلات اقتصاد ارز اقتصاد حمایت از تولید دولت مشکلات پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۱۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذری جهرمی: سکوت جناب آقای میرسلیم جالب است!

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت دوازدهم در کانال تلگرامی خود نوشت: صنعت خودروسازی در ایران با زور انحصار و ممنوعیت واردات است که زنده مانده است، هزینه‌اش هم از جان و مال مردم پرداخت می‌شود.

دلیل تحمل و تحمیل این هزینه‌ها از دید سیاستگذار، احتمالا نقش غیرقابل انکار این صنعت در تولید ملی و اشتغال است.

یکی از دالانهای باریک امکان احیای صنعت خودرو در ایران، فراموشی تدریجی تولید انحصاری خودروهای سوخت فسیلی و آزادسازی تدریجی واردات آن و تمرکز بر نگاه کارآفرینانه در تولید خودروی برقی با تکیه بر تجدید ساختار صنعت خودروسازی و رقابت‌پذیر کردن آن بود - رگه‌هایی از این سیاست بعضا در سخنان آقای علی آبادی وزیر فعلی صمت دیده می‌شد- که در حال حاضر با پرداخت دو میلیارد یوروی ناقابل به یک شرکت ساختمانی شرقی برای اختصاص بازار ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس برقی شهر تهران، در حال از بین رفتن است.

سکوت جناب آقای میرسلیم هم در این فقره جالب است!

دیگر خبرها

  • رانت شیرین ۶۹ میلیارد دلاری برای واردکنندگان
  • آذری جهرمی: سکوت جناب آقای میرسلیم جالب است!
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت
  • ۷۲ هزار میلیارد تومان از بدهی تولیدکنندگان برق پرداخت شد
  • انجمن واردکنندگان برنج : چرا برنامه دولت برای تخصیص ارز برنج رسما اعلام نمی‌شود؟
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • گشتی در اقتصاد ایران ؛ تلاش برای رفع ناترازی انرژی
  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • چه کسانی از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه معاف هستند؟