Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@09:10:12 GMT

۱۲ مدل کیف پول چرم زنانه با الگو

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۵۲۲۹۱

۱۲ مدل کیف پول چرم زنانه با الگو

معما چو حل گشت آسان شود! اولین و مشکل‌ترین مرحله برای دوخت یک کیف پول چرمی کشیدن و یافتن الگوی مناسب است. فرقی نمی‌کند دوره‌های چرم دوزی را گذرانده باشید یا خیر، اگر با استعداد باشید با در اختیار داشتن الگوی کلی کیف پول چرم، از پس تهیه و دوخت آن بر خواهید آمد. در ادامه با مدل‌های جدید کیف پول چرم زنانه به همراه الگوی ساخت آن‌ها آشنا می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس ترفند‌های دوخت این نوع کیف در اختیار شما قرار می‌گیرد.                        

نکاتی که بهتر است برای دوخت کیف پول چرم زنانه با الگو بدانید:

متریال خود را بشناسید. بهترین، نرم‌ترین، بادوام‌ترین و گران‌ترین چرم، چرم آنیلین است؛ که تنها ۵ درصد از چرم موجود در بازار را شامل می‌شود. چرم فول گرید در درجه دوم قرار دارد.
جنس چرم طبیعی، نرم و منعطف‌تر از چرم‌های مصنوعی است. با این حال فرقی نمی‌کند از چرم طبیعی استفاده می‌کنید یا چرم مصنوعی، ضخامت چرم شما نباید بیش از ۲ میلی‌متر باشد. چرا که نه تنها در هنگام دوخت با مشکل رو به رو خواهید شد، بلکه کیف پول به راحتی تا نخواهد شد.
قطعا اگر قصد دوخت یا خرید نمونه دست دوز کیف پول چرم را دارید، کیفیت برای شما در درجه اول اهمیت قرار دارد. یکی از نشانه‌های کیف پول با کیفیت، این است که در پوشش داخلی کیف نیز از همان چرم با کیفیت بیرونی استفاده شود.
تقسیم بندی داخل کیف پول را به گونه‌ای انجام دهید که بیشترین کارآیی را برای شما داشته باشد. برای مثال، اگر تعداد کارت‌های بانکی شما زیاد است، این نکته را در هنگام کشیدن الگو مد نظر قرار دهید.
برای برش چرم ترجیحا از کاتر و خط کش استفاده کنید. برشی که بوسیله کاتر ایجاد می‌کنید به مراتب تمیزتر و دقیق‌تر از برشی است که با قیچی انجام می‌شود.
دو روش برای چسباندن قسمت‌های مختلف داخلی کیف پول شما وجود دارد. دوختن (بخیه زدن) یا چسب زدن. دوختن به مراتب با دوام‌تر خواهد بود. اما گاهی طرح مد نظر شما به صورتی است که ترجیح می‌دهید از چسب به جای دوخت استفاده کنید.
چسب مورد استفاده در دوخت کیف پول چرم، چسب آهن نام دارد. چسبندگی چسب آهن کاملا وابسته به فشاری است که به دو قسمت چسب خورده اعمال می‌شود؛ پس با چکش یا مشته، آستر و چرم را به خوبی بچسبانید.
برای تعیین ارتفاع جای کارت ها، به این نکته توجه داشته باشید که برای سهولت در هنگام استفاده از کیف پول، بهتر است تقریبا یک سانتی متر از کارت از محفظه تعبیه شده بیرون باشد.
برای ایجاد فضا‌های تفکیک شده هر جای کارت، باید از آستر‌ها استفاده کنید. ضخامت کم و قیمت مناسب ویژگی اصلی آستر‌ها است.
آستر‌ها جنسی همانند پارچه دارند و چسب را از خود عبور میدهند؛ پس چسب‌ها را به خوبی پخش کنید تا از پارچه عبور نکنند.
تمامی یراق‌های استفاده شده در کیف پول چرمی شما باید از یک رنگ باشد. اگر از دکمه نقره‌ای استفاده می‌کنید، زیپ همرنگ با آن را باید تهیه کنید.
برای زیبایی بیشتر و صد البته سهولت در بکارگیری کیف (خارج کردن از جیب) می‌توانید لبه‌های کیف پول چرم خود را گرد کنید.
اگر کیف پول چرم شما قرار است دور دوزی شود، بهتر است سوراخ‌های ایجاد شده را با فاصله کاملا هماهنگ ایجاد کنید. زیبایی کیف پول چرم شما در گرو دقت در این مرحله است! منبع: مجله ستاره

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و پوشاک کیف کیف چرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۲۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا مجاهدان دیروز، الگو‌های امروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، سردار شهید سهراب نوروزی اول اردیبهشت ۱۳۳۶ در روستای چلیچه از توابع شهرستان فارسان استان چهارمحال و بختیاری در خانواده‌ای مذهبی دیده به جهان گشود.

۷ سال بیشتر نداشت که سایه پر مهر مادرش را از دست داد. در سال‌های جوانی با کار و تلاش و درس خواندن جوانی نمونه و زحمتکش بار آمد. دوران تحصیل ابتدایی را در زادگاه خود چلیچه و مقاطع راهنمایی و دبیرستان را در شهرکرد با موفقیت پشت سر گذاشت، جهت ادامه تحصیل وارد دانشسرای تربیت معلم بروجن شد. پس از فراغت از تحصیل به مناطق محروم استان رفت.

شهید نوروزی در بدو پیروزی انقلاب اسلامی مبارزات خود را علیه حکومت ستمشاهی با عزم و اراده قوی شروع کرد. تا آنجا که مأمورین ساواک از حضور او بیمناک شدند و وی را دستگیر و روانه زندان کردند پس از پیروزی انقلاب اسلامی شهید نوروزی فعالیت‌های گسترده‌ای را شروع و در کنار تدریس به فعالیت در سپاه فارسان در رده فرماندهی سپاه و در ایجاد خانه‌هایی برای مستضعفین روستا مشغول شد.

وی در دوران دفاع مقدس مسئول محور شوش و جانشین تیپ ۱۷ علی‌ابن ابیطالب(ع) و نخستین فرمانده گردان مستقل و خط‌شکن استان به نام ذوالفقار بود که در عملیات والفجر مقدماتی حضور داشت. سرانجام پس از حضور مداوم در جبهه‌های جنگ و عملیات‌های مختلف، شهید نوروزی با سمت فرمانده گردان توحید، در عملیات خیبر در جزایر مجنون شرکت و به دلیل بمباران شیمیایی به‌شدت مجروح شد. او در سال ۱۳۶۲ در بیمارستان گلستان اهواز به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

 

دیگر خبرها

  • شهدا مجاهدان دیروز، الگو‌های امروز
  • فرماندار رشت:ایثارگران بهترین الگو برای نسل جوان هستند
  • ایثارگران بهترین الگو برای نسل جوان هستند
  • حجاب؛ نشانِ تمدن و فرهنگ اسلامی
  • جای خالی همبستگی در جلسه زنانه جهان علیه رژیم‌صهیونیستی