Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-08@21:05:05 GMT

تذکر لسانی را باید از خود آغاز کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۵۲۷۹۳

به گزارش ایکنا از همدان،به نقل از جماران سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان یکشنبه 25 شهریور ماه در گردهمایی امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه آمران به معروف و ناهیان از منکر از جوانان مومن و انقلابی هستند که نیازمند حمایت هستند اظهار داشت: اگر افراد برای احیای فریضتین احساس ناامنی کنند از اجرای آن امتناع می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان کرد: برای انجام رسالت خود به ویژه حفظ نظام باید در گام نخست امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه احیا کرد.
سردار مجیدی با تاکید بر اینکه تذکر لسانی را باید از خود آغاز کرد افزود: منطبق کردن رفتار خود با آموزه های دینی انسان را در راه سعادت و خوشبختی قرار می دهد.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر همدان وجود برخی منکرات نظیر تضعیف حقوق اقشار ضعیف را دردآور توصیف کرد و گفت: برخورد با افراد متخلف یکی از رویکردهای اصلی امر به معروف و نهی از منکر است.
سردار مجیدی با بیان اینکه احیای فریضتین بزرگترین درس عاشورا بود اظهار داشت: اقامه نماز جماعت به ویژه در نهادها و سازمان ها از بروز فساد و فحشا پیشگیری می کند.
معاون سازمان های نظامی و قضایی ستاد احیای امر به معروف و نهی نیز محدود کردن دامنه امر به معروف به حجاب را نادرست دانست و گفت: عفاف و حجاب مساله بسیار مهمی است ولی نباید فریضه امر به معروف تنها به این مساله محدود شود.
جعفر شهبازی تاکید کرد: علت کندی پیشرفت در اجرای فرضیه امر به معروف و نهی از منکر منحصر شده این فریضه تنها به یک موضوع خاص است.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح همدان از تشکیل 33 شورای امر به معروف خبر داد و اضافه کرد: شورای امر به معروف و نهی از منکر در تمام اداره های استان راه اندازی شده است.
شهبازی بر مردمی کردن فریضتین تاکید کرد و افزود: ابتدا باید دیدگاه مردم را نسبت به امر به معروف و نهی از منکر تغییر داد و با رفتار درست افراد را از انجام منکر بازداشت.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نیز گفت: انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر را ابتدا باید از نخبگان جامعه آغاز کرد.
حجت الاسلام احد آزادیخواه افزود: بهترین راهکار برای ایمن ماندن در برابر منکرات، شناسایی و احصای آنها و آسیب شناسی علت بروز منکرات است.
نماینده مردم ملایر در خانه ملت اضافه کرد: شوراها با همفکری و تعامل با یکدیگر مصادیق امر به معروف و نهی از منکر را شناسایی و برای رفع آنها راهکار ارایه دهند.
وی امید آفرینی را در وضعیت کنونی جامعه بسیار با اهمیت دانست و ادامه داد: در آموزه های دینی نیز به مساله امیدآفرینی در جامعه بسیار تاکید شده است.
این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید بدانند که در دوران دفاع مقدس و جنگ با رژیم بعثی با وجود کمبود ارزاق مردم اما با اقتدار از مشکلات خارج شدیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان امر به معروف آمران به معروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۲۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دهمین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی آیت‌الله رئیسی با مردم

به گزارش خبرنگار مهر، دهمین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رییس جمهور آغاز شد.

در حال تکمیل...

کد خبر 6099880

دیگر خبرها

  • تذکر ویژه رهبر معظم انقلاب درباره دور دوم انتخابات چه بود؟
  • آثار کشف‌ شده در خیابان باباطاهر همدان مربوط به دوره ایلخانی است
  • ارسال پیامک تذکر حجاب به ۳۲۱ سرنشین خودرو
  • دشمن در فتنه بد پوششی و کشف حجاب شکست خورد
  • تمامی دستگاه ها، پای کار امر به معروف و نهی از منکر بیایند
  • آغاز دهمین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی آیت‌الله رئیسی با مردم
  • ببینید | ۳ تذکر مهم رهبر انقلاب به نمایندگان قبل از شروع مجلس دوازدهم
  • ببینید | تذکر کاظم صدیقی به دولت درباره برخورد با مردم!
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • تکذیب وجود آرسنیک در آب سد تالوار همدان