Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، محمد رضا شاملو در تبریز افزود : تاکنون با اقدامات انجام شده برای حدود 400 هزار خانه در روستاها و شهرهای کوچک کشور سند مالکیت صادر شده است.
وی اجرای طرح هادی را از مهمترین برنامه ها و اولویت‌های کاری بنیاد مسکن در کشور برشمرد و افزود: در همین راستا تاکنون بیش از 97 درصد روستاهای کشور از تهیه این طرح برخوردار شده‌اند که شامل 37 هزار و 900 روستاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاملو با بیان اینکه در 17 هزار و 500 روستای کشور شاهد اجرایی شدن این طرح بوده‌ایم، افزود: امسال نیز برنامه‌ریزی شده تا این طرح در یک هزار روستای کشور تهیه شده و در چهار هزار و 500 روستا نیز عملیاتی و اجرایی شود.
وی با اشاره به اجرای طرح مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی گفت: تاکنون در قالب این طرح دو میلیون و 400 هزار واحد مسکونی روستایی در مناطق مختلف کشور مقاوم‌سازی شده است.
معاون امورعمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همچنین گفت : طرح بهسازی بافت‌های باارزش در300 روستای هدف گردشگری کشور امسال اجرایی شده و عملیات اجرایی 50 روستای نیمه‌تمام دیگر نیز تا پایان سال تداوم می‌یابد تا تکمیل شود.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بنیاد مسکن تبریز سند مالکیت طرح هادی مقاوم سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۳۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار مهر. سرهنگ تقی نجمی پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: در طول یکسال گذشته ۵٠ هزار بسته معیشتی توزیع، ۵۵١ جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم اهدا، ١۵ باب مسکن مددجویان و ١۵ پروژه آبرسانی افتتاح، بهسازی پل‌های روستایی و ترمیم خانه‌های عالم، اعزام ۶١٠٠ گروهای جهادی در سطح استان و دهها برنامه ریز و درشت انجام گرفته است.

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: همچنین در این مدت یک هزار و ۶۰۶ فرصت شغلی ایجاد شده، پرداخت ٢٢٠ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در حوزه اقتصاد مقاومتی ۴٢۵٠ دوره آموزشی کارآفرینی انجام شده است.

وی تاکید کرد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با امامان جمعه، نشست خبری، دیدار با خانواده معظم شهدا، رزمایش جهادگران فاطمی، افتتاح ٧٠ طرح اقتصاد مقاومتی با اعتبار ١٢ میلیارد تومان، مرمت ۶۵ واحد روستایی، برپایی میز خدمت در مناطق محروم، اعزام اکیپ‌های پزشکی و دامپزشکی، دیدار جهادگران با مقام عالی استان، افتتاح ٩ کیلومتر راه روستایی بین مزارع، افتتاح نمایشگاه مقاومتی در کل شهرستان‌ها، واگذاری ١٠ هزار تن قیر رایگان به روستاها، افتتاح ۵ پروژه ورزشی و چندین طرح و پروژه در این هفته در دستور کار قرار گرفته است.

سرهنگ نجمی اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های مهم مجموعه سپاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی است که اقدامات خوبی در سطح استان در حال انجام است.

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: با بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار آبرسانی در ۶٠٠ روستا در آذربایجان غربی در حال اجراست.

کد خبر 6097049

دیگر خبرها

  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • محوطه سازی و سنگ فرش کوچه‌ها و معابر روستای مرزانک
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • ایده‌هایی جذاب برای دکوراسیون خانه‌های کوچک
  • سیل در 2 محور روستایی تربت جام
  • مشق عشق فداکاری در مدرسه روستایی در زفره
  • ۶ روستای دشتستان میزبان جشنواره ملی رضوی + تصویر
  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران