Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-16@20:28:12 GMT

کشف هروین، ماری جوانا و دستگیری 13 متهم

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۵۳۲۱۸

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: در راستای طرح امنیت محله محور، 13 متهم از یکی از مناطق جرم خیر این شهرستان دستگیر شدند.
سرهنگ علی پورکاوه هدف از اجرای طرح امنیت محله محور را پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز دانست و افزود: این طرح در حوزه کلانتری 14 ناجی آباد اجرا شد که در آن سه نفر به اتهام دزدی موتورسیکلت، پنج نفر به اتهام نگهداری مواد مخدر و پنج نفر دیگر به اتهام جلب شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همچنین در این طرح 610 گرم مواد مخدر ماری جوانا و هروئین که آماده توزیع بود کشف و دو دستگاه موتور سیکلت نیز توقیف شد.
پورکاوه گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر اقدامات قانونی به مقام قضایی تحویل شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان فرمانده انتظامی کاشان طرح امنیت محله محور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۳۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۷۰ نفر در مناطق آلوده و جرم‌خیز شاهرود

ایسنا/سمنان فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از بازداشت چهار نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار در درگیری دسته‌جمعی در شاهرود خبر داد.

سرهنگ علیرضا شائینی امروز (۲۶ فروردین ماه) اظهار کرد: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری دسته‌جمعی در منطقه تفریحی آبشار شاهرود، گشت یگان امداد شهرستان به محل اعزام شد. با توجه به ازدحام جمعیت و توجه نکردن طرفین درگیر به هشدارهای پلیس، ماموران چهار نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار را شناسایی و دستگیر کردند.

وی از اجرای طرح آرامش در شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح ۶۸ نفر معتاد، خرده‌فروش و توزیع‌کننده مواد همراه یک تبعه غیرمجاز دستگیر شدند.

شائینی بیان کرد: مأموران پلیس‌های تخصصی مبارزه با مواد مخدر و اطلاعات با همکاری کلانتری ۱۴ این فرماندهی با هدف پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با خرده‌فروشان و معتادان مواد مخدر، طرح آرامش در شهر را در مناطق آلوده و جرم‌خیز اجرایی کردند. مأموران مناطق آلوده و جرم‌خیز را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی محل‌های شناسایی‌شده را بازرسی کردند.

وی ادامه داد: پلیس پاتوق‌های شناسایی‌شده را بازرسی و مقادیری انواع مواد مخدر کشف کرد. همچنین ۳۱ نفر معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر و ۳۷ نفر اتباع بیگانه بدون مجوز قانونی دستگیر شدند.

شائینی با اشاره به اینکه اجرای این طرح موجب رضایتمندی مردم شده است، بیان کرد: متهمان دستگیرشده برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذی‌صلاح معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک به‌ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • قتل جوان ۲۰ساله به‌خاطر جای پارک خودرو
  • دستگیری عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • دستگیری مقامات نفت و گاز ونزوئلا به اتهام فساد
  • دستگیری ۲۵ سارق طی ۷۲ ساعت در اصفهان
  • دستگیری عامل 29 فقره سرقت قطعات خودرو در شهرضا
  • دستگیری قاتل فراری در حمیدیه پس از چهار سال
  • بازداشت ۷۰ نفر در مناطق آلوده و جرم‌خیز شاهرود