Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرهنگ همتعلی شکری اظهار داشت: به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر اینکه یکی از شهروندان هرسینی در کار خرید و فروش عتیقه جات است با هماهنگی مقام قضائی، منزل وی مورد بازرسی قرار گرفت.

وی افزود: در بازرسی به عمل آمده ماموران انتظامی شهرستان هرسین موفق به کشف ۱۰۶ قطعه انواع اشیاء عتیقه که قدمت آن ها به دوره های اشکانیان و سلوکیان و حتی قبل از میلاد مسیح می رسید، شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین بیان  کرد: از ۱۰۶ قطعه عتیقه کشف شده ۹۲ مورد آن سکه و ۲ عدد سفال به شکل حیوانات مربوط به دوره اشکانیان و سلوکیان می شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین با تلاش ماموران انتظامی شهرستان هفت عدد کاسه، سه عدد مهر سکه ای و یک قطعه فلز سه تیکه مربوط به دوران هزاره اول قبل از میلاد مسیح نیز کشف شد.

سرهنگ شکری یادآوری کرد: در این بازرسی یک تخته سنگ بسیار قدیمی با قدمت نامعلوم و کهن نیز کشف شد.

وی افزود: کارشناسان میراث فرهنگی اصالت، قدمت و ارزش تاریخی عتیقه ها را تائید و از نظر آن ها، این عتیقه جات مجموعه ای نفیس وگرانبها هستند که ارزش ریالی برای آن نمی توان متصور شد.

انتهای پیام/ز

کشف ۱۰۶ قطعه انواع اشیاء عتیقه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۳۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدمت ۱۵۰ ساله ورزش زورخانه‌ای در آباده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، کنعانی مسئول هیات زورخانه و پهلوانی آباده گفت: ورزش زورخانه‌ای در آباده قدمت ۱۵۰ ساله دارد که نخستین زورخانه به نام وهب است و در حال حاضر چهار زورخانه در این شهرستان فعالیت دارد.
عرفان نعمت الهی از باستانی کاران نوجوان آباده‌ای افزود:۱۲ سال است که در این ورزش فعالیت می‌کنم و مقام اول و دوم مرشدی کشور را به دست آورده ام.
اکبر هادی از پیشکسوتان این ورزش هم در سال ۹۶ به عنوان پدر گود کشور معرفی شد و علی رضا نعمت الهی مرشد این زورخانه  در سال‌های اخیر، مرشدی برتر کشور را در جشنواره‌ها و مسابقات مختلف کسب کرد.
در حال حاضر بیش از ۲۵۰ نفر در شهرستان آباده در ورزش باستانی پهلوانی زورخانه فعالیت دارند.
شهرستان آباده در شمال فارس و در فاصله ۲۷۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • قدمت ۱۵۰ ساله ورزش زورخانه‌ای در آباده
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • کشف سکه‌های عتیقه مربوط به دوران اشکانیان از مسافر یک قطار
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک