Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد شیخ حسینی با تاکید بر اینکه به طور قطع وزارت کار حامی زنان سرپرست خانوار خواهد بود، گفت: از مسئولان درخواست می‌کنم در زمینه‌های مختلف از نیاز تولیدکنندگان و کارآفرینان مطلع شوند؛ چراکه می‌توانند در جهت حل آن اقدام کنند.

وی اضافه کرد: مسئولان و دستگاه‌های اجراکننده متولی می‌توانند، در حوزه تسهیلات بانکی و حمایت‌های دولتی دلگرمی خوبی برای تولیدکنندگان و تولیدات آن‌ها باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بانک یک رسالت اجتماعی داریم و این در حالی است که تولیدکنندگان توانسته اند از تسهیلات ارزان قیمت ما در حوزه اشتغال پایدار روستایی و فراگیر استفاده کنند.

شیخ حسینی با بیان اینکه صندوق توسعه ملی در حوزه اعتبارات برای اشتغال فراگیر و روستایی در کنار تولیدکنندگان است، گفت: ما در کنار کارآفرینانی که در حوزه زنان سرپرست خانوار به خصوص در حوزه مشاغل خانگی طرح‌ها و پروژه‌های توجیهی دارند، هستیم.

وی با بیان اینکه این بانک در حوزه مشاغل خانگی تسهیلات قرض الحسنه خوبی ارائه می‌دهد، خاطرنشان کرد: سقف تسهیلات به اعضای هر نفر ۲۰ میلیون تومان به صورت بازپرداخت ۵ ساله است که می‌توانیم در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: زنان تسهیلات بانکی اشتغال صندوق توسعه ملی قرض الحسنه پرداخت خانوار وام ۲۰میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۳۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • طرح‌های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار