Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی یوونتوس از نمایش دیبالا و رونالدو در بازی با ساسولو راضی است.

طرفداری- در پیروزی 2-1 یوونتوس برابر ساسولو، در دقایق پایانی بازی، داگلاس کاستا از یوونتوس به دلیل پرتاب آب دهان به صورت فدریکو دی فرانچسکو، از زمین بازی اخراج شد و احتمالا سه جلسه محروم شود. ماسیمیلیانو الگری، سرمربی بیانکونری پس از بازی در مصاحبه با اسکای ایتالیا ابتدا در این مورد صحبت کرد:

شاید داگلاس کاستا به خاطر خطایی که قبلا دی فرانچسکو روی او انجام داد، آزرده خاطر شد اما این موضوع، کار کاستا را توجیه نمی کند زیرا قطعا چنین اتفاقی نباید رخ می داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید قطعا از انجام حرکات تحریک آمیز دوری کنیم. می توانستیم گل سوم را به ثمر برسانیم اما به جای این کار، بازیکنان به بازی انفرادی روی آوردند و سعی کردند تمام بازیکنان حریف را دریبل بزنند. این کار حریف را تحریک می کند و در نهایت منجر به صحنه داگلاس کاستا شد. در سه بازی قبلی دیدید که رونالدو چه اندازه به گلزنی نزدیک بود و دوباره امروز نیز در موقعیت ها چند بار شتاب زده عمل کرد اما در نهایت با ضربه ای که به تیر دروازه برخورد کرد، توانست طلسم گلزنی را بشکند. دیبالا؟ با وجود این که او اولین باری بود که به عنوان وینگر راست بازی می کرد اما نمایش خوبی ارائه داد. همان گونه که در پایان بازی دیدیم، ساسولو تا آخر به مبارزه ادامه داد اما کنترل بازی در دست ما بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۳۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید

به گزارش قدس آنلاین، در چارچوب دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا، شب گذشته (سه‌شنبه) در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، تیم‌های فوتبال لاتزیو و یوونتوس برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی اگرچه با شکست ۲ بر یک یوونتوس همراه بود، اما به دلیل برتری ۲ بر صفر این تیم در بازی رفت، در مجموع به برتری ۳ بر ۲ و صعود میهمان تورینی به فینال منجر شد.

در این بازی لاتزیو توسط والنتین کاستیانوس در دقیقه ۱۲ با ضربه سر دروازه یوونتوس را باز کرد. او در دقیقه ۴۹ دومین گل خود را به ثمر رساند و کار را در مجموع دو بازی به تساوی ۲-۲ کشاند. یووه اما به لطف تعویض طلایی ماسیمیلیانو آلگری که در دقیقه ۸۱ آرکادیوژ میلیک را به جای دوشان ولاهوویچ به میدان فرستاد، توسط این مهاجم لهستانی در دقیقه ۸۳ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. بانوی پیر در نهایت بازی را باخت اما تک گل میلیک سبب صعودش به فینال شد.

حریف یوونتوس در فینال در پایان بازی امشب تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در ورزشگاه برگامو مشخص خواهد شد. بازی رفت این دو تیم با برتری یک بر صفر فیورنتینا همراه بود.

دیگر خبرها

  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • خلاصه بازی لاتزیو ۲ - ۱ یوونتوس؛ بانوی پیر به فینال رفت + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی لاتزیو ۲ - یوونتوس ۱
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • ماسیمیلیانو الگری: انتقادها؟ تقصیر خودمان است که نیم‌فصل اول فوق العاده‌ای داشتیم
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • الگری: افزایش انتقادات؟ هرکاری که دوست داشته باشم را انجام می‌دهم