Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- حمزه امرايي، امروز (يکشنبه) با حکمي از سوي محمد حسين مقيمي، استاندار تهران به عنوان معاون سياسي انتظامي فرمانداري شهرستان فيروزکوه معرفي شد.

به گزارش عصر يکشنبه خبرنگار ايرنا، مدير کل دفتر امور سياسي، انتخابات و تقسيمات کشوري استانداري تهران، در جلسه شوراي اداري و مراسم تکريم و معارفه معاون سياسي انتظامي فرمانداري شهرستان فيروزکوه، اظهار داشت: فيروزکوه، شهرستاني با ظرفيت هاي بالا در حوزه کشاورزي، صنعتي و خدماتي است که بايد احيا شود؛ توجه به اشتغال جوانان و معيشت مردم در سطح شهرستان بسيار حائز اهميت است و بايد تلاش کنيم تا سرمايه گذاران، کارآفرينان و کساني که مي توانند اثر گذار باشند، به سمت فيروزکوه هدايت و حمايت کرده و اين فرصت را ارج نهيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضا عليخاني خاطرنشان کرد: امروز به حد کافي موانع و مشکلات پيش روي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران هست و آنچه که مي تواند ما را در اين مسير رهنمود کند، همفکري و هم افزايي همه جانبه است؛ دشمن به دنبال اين است تا باور مردم را به سمت ناکارآمدي نظام سوق دهد، و ما مسئولان وظيفه داريم با تلاش مضاعف اين کارآمدي را روز به روز نمايان تر سازيم.
وي ادامه داد: در دولت تدبير و اميد شرايط بسيار خوبي در روند توسعه کشور به همراه داشتيم؛ تورم، وضعيت اشتغال و مسائل اقتصادي به نحو شايسته اي مديريت شده بود، و شاهد تورم تک رقمي بوده ايم. اما حضور جمهوري اسلامي ايران و تاثيرگذاري آن در عرصه منطقه اي باعث شد تا دشمن تصور کند اگر کشورمان راه خود را در مسير رشد ادامه دهد، حضور آنها با مانع جدي مواجه مي شود؛ فلذا اين تفکر دسيسه هاي بسياري را به همراه داشته است که مي توانيم با جبران ضعف ها و استفاده از ظرفيت هاي بالفعل و بالقوه خود از اين برهه عبور کنيم.
مدير کل امور سياسي استانداري تهران، ابراز اميدواري کرد و گفت: در آرامش نسبي که در جامعه حاکم است، و برنامه هاي مدون دولت، مجلس شوراي اسلامي و قوه قضائيه به عنوان حامي، مي توانيم سطح رضايتمندي مردم و همراهي آنها با مسئولان نظام را حفظ کنيم.
فرماندار شهرستان فيروزکوه، با اشاره به جايگاه مطلوب سياسي و فرهنگي اين شهرستان، گفت: امروز در فيروزکوه شاهد کمترين ميزان جرائم در استان تهران هستيم؛ اين مسئله ارتباطي با جمعيت پايين شهرستان ندارد و قدر مطلق استاندارد شده آمار فيروزکوه در مقايسه با ديگر شهرستان هاي استان از کاهش چشمگيري برخوردار است.
مهدي يوسفي جماراني در ادامه ضمن تقدير از خدمات علي اکبر کريمي، معاون سياسي انتظامي سابق فرمانداري، اشاره داشت: با تدبير وي و همکاري شوراي تامين، بسياري از حواشي و حوادث سياسي در سطح شهرستان و کشور که مي توانست تبديل به بحران شود حل و فصل شد.
وي تاکيد کرد: برقراري نظم و امنيت کاري فردي نيست و با تلاش مستمر و وحدت مسئولاني که در اين عرصه نقش دارند، تحقق مي يابد.
قاسم ميرزايي نيکو، نماينده مردم فيروزکوه و دماوند در مجلس شوراي اسلامي، اظهار داشت: فلسفه محرم و عاشورا، سياست است؛ مجموعه ي پيامد هاي عاشورا نبايد شعار باقي بماند و بايد بتوانيم از رهنمودهاي آن، در تک تک مسائل کار و زندگي بهره بگيريم.
رئيس دادگستري فيروزکوه، بيان داشت: نگاه کاري ما در شهرستان، سياسي نيست و خواستار آنيم تا تمام گروه هاي سياسي در مسير انقلاب باشند؛ تمام تلاش هاي ما در راستاي اعتلاي نظام مقدس جمهوري اسلامي بوده است.
ولي صابر، ادامه داد: افکار و عقايد موجود در شهرستان بايد در نظر گرفته شود؛ تمام احزاب قابل احترام و الزاميست در کنار هم باشند تا شهرستان در مسير توسعه و پيشرفت قدم بردارد.
معاون سياسي انتظامي سابق فرمانداري فيروزکوه، ضمن تاکيد بر اهميت برقراري امنيت و نشاط در شهرستان، گفت: فيروزکوه در حوزه امنيتي در استان تهران، نمره 4و نيم را از 5 نمره کسب کرده است که نشان از زحمات بي دريغ شوراي تامين وهمچنين مديران ادارات، بخشداران، دهياران و شوراهاي اسلامي دارد.
علي اکبر کريمي افزود: يکي از وظايف ذاتي و اصلي فرمانداري بحث برگزاري انتخابات است، که در اين حوزه نيز بسيار عملکرد مثبتي در استان تهران داشته ايم.
حمزه امرايي در اين جلسه اظهار داشت: قطعاً نشاط در عرصه سياسي شهرستان مورد پيگيري خواهد بود؛ در اين راستا گروه ها و فعالان احزاب مختلف نقش موثري دارند، و اميد است تا در چارچوب منويات مقام معظم رهبري و برنامه هاي دولت تدبير و اميد بتوانيم قدم هاي موثري برداريم.
وي افزود: مبناي جامعيت شناخت واقعي و فراگير است؛ ظرفيت هاي شهرستان بايد به طور کامل شناسايي و بخشي از آنها که تاکنون به کار گرفته نشده اند، با برنامه ريزي منجر به پيشرفت و توسعه شوند.
به گزارش ايرنا، حمزه امرايي پيش از اين مسئوليت رئيس اداره احزاب و تشکل هاي سياسي وزارت کشور را عهده دار بود؛ همچنين علي اکبر کريمي به مدت دو سال معاون سياسي انتظامي فرمانداري فيروزکوه بوده و پس از 35 سال 6 ماه خدمت، بازنشست شد.
همچنين در اين جلسه امير اسماعيل پور روشن به عنوان رئيس جديد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي فيروزکوه، و حميد بني اسدي به عنوان رئيس شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي شهرستان معرفي شدند.
فيروزکوه داراي دو بخش مرکزي و ارجمند، در 120 کيلومتري شمال شرقي پايتخت واقع شده است.
تهرام/9897//1348
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۳۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی، در آیین تکریم و معارفه رییس جدید نظارت و ارزشیابی در جمع قضات شهر کرمان ضمن قدردانی از زحمات قضات استان کرمان اظهار داشت: کرمان مزین است به نام سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و امروز اگر نیروهای مسلح ما در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند به برکت خون این شهید والامقام و هزاران شهید دیگر است. 
 
وی به عملیات غرور آفرین سپاه و نیروهای مسلح علیه رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و گفت: در تاریخ اسلام و پس از حیات امامان معصوم(ع) شیعه هیچ وقت به اندازه امروزعزت نداشته است این نعمتی که است که به برکت انقلاب اسلامی، اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) و رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) تحقق یافته است و شیعه به این جایگاه رسیده است.
 
حجت الاسلام قدیانی، خطاب به قضات جوان گفت: خوب است گاهی به گذشته خود مراجعه کنیم و جایگاه کشورمان درسطح جهانی و بین المللی و وضعیت آن زمان را با پیشرفت های اکنون مقایسه کنیم، بیش از 45 سال از انقلاب اسلامی می گذرد و تعداد زیادی از جمعیت کشور جوانانی هستند که قبل از انقلاب را ندیده اند و کسانی که قبل از انقلاب را دیده اند نیز گاهی یادشان می رود، قبل از انقلاب کجا بوده ایم و الان کجا هستم.

وی، افزود: این عظمت برای انقلاب اسلامی نیست که با موشک و پهپاد به رژیم صهیونیستی و امریکا پاسخ داده شود و آنها هیچ کاری نتوانستند انجام دهند؟ این عظمت برای ایران اسلامی است که کشورهای ابرقدرت  به دنبال خرید پهبادهای ایرانی هستند؟
 
این مقام عالی قوه قضاییه گفت: در دل تحریم ها نیروهای مسلح ما موفق به ساخت مدرنترین موشک های کروز و بالستیک نقطه زن شده اند و باید بپذیریم که علیرغم همه مشکلات و سختی ها،کشور رو به پیشرفت است.
 
دادستان انتظامی قضات کشورگفت: حفظ شان و جایگاه قضات و همچنین معرفی قضات شجاع،مومن و متعهد به جامعه در دستور کار دادستانی انتظامی قضات کشور قرار دارد و قدردان زحمات شبانه روزی قضات و کارمندان پرتلاش دردستگاه قضایی هستیم. 

گفتنی است در این آئین از خدمات غلامعباس مبشری تقدیر و مختار شمس الدین، مستشار دادگاه تجدیدنظر استان کرمان به سمت رییس جدید نظارت و ارزشیابی قضات دادگستری کرمان منصوب شد.

دیگر خبرها

  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست راهبرد برد- برد است
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه