Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز یکشنبه ۲۵ شهریورماه ۱۳۹۷ طی تماس تلفنی با محمد ریکان الحلبوسی، رئیس جدید مجلس عراق، انتخاب وی را تبریک و تهنیت گفت.

در این تماس تلفنی لاریجانی ضمن تبریک انتخاب الحلبوسی به سمت رئیس مجلس نمایندگان عراق گفت: امیدواریم با همت جنابعالی و دیگر نمایندگان مجلس عراق، بزودی شاهد تکمیل روند سیاسی موجود و انتخاب نخست وزیر و رئیس جمهور عراق نیز باشیم تا در پرتو آن شرایط سیاسی، اقتصادی و اجتماعی عراق به سمت ثبات، امنیت و رفاه اجتماعی هرچه بیشتر مردم حرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نقش جنابعالی در شرایط حسّاس فعلی در سامان دادن به اوضاع عراق بسیار ممتاز خواهد بود.

علی لاریجانی همچنین افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره خواهان سعادت و سربلندی ملّت و دولت عراق است و همواره در کنار شما خواهد بود.

محمد ریکان الحلبوسی، رئیس جدید مجلس عراق نیز با قدردانی از جمهوری اسلامی ایران و تشکر از پیام تبریک و تماس تلفنی لاریجانی گفت: مردم و نمایندگان مجلس عراق همواره قدردان حمایت­های بی­شائبه جمهوری اسلامی ایران به عراق در گذشته و حال بویژه کمک به آزادسازی عراق از دست پلید نیروهای تروریستی داعش هستند.

وی در ادامه افزود: نمایندگان مجلس عراق مخالف هرگونه اعمال فشار و تحریم اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران می­ باشند و این تحریم ها را ناعادلانه می­ دانند و در کنار ملّت ایران باقی می­ مانند.

الحلبوسی با اشاره به عوامل بی­ ثباتی و ناامنی در منطقه گفت: آماده ایم تا در کنار جمهوری اسلامی ایران به بازگرداندن امنیت و ثبات به منطقه کمک کنیم.

رئیس مجلس عراق در پایان این گفتگوی تلفنی از همتای خود برای سفر رسمی به عراق دعوت کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رئیس مجلس عراق نمایندگان مجلس رئیس جمهور اقتصادی و اجتماعی رفاه اجتماعی مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران دولت اسلامی ایران جمهوری اسلامی تحریم اقتصادی ایران عراق لاریجانی مجلس عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۳۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آملی لاریجانی: قدرت جمهوری اسلامی عیان شده است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در سخنانی با بیان اینکه به نوعی راهبرد سیاست‌های دفاعی نظام جمهوری اسلامی به نوعی تغییر کرده است، تاکید کرد: ما به رژیم کودک‌کش اسرائیل این تذکر را دادیم که از این به بعد هر کجا منافع ما و یا شخصیت های ما را مورد حمله قرار دهد، مستقیماً با آنها برخورد می‌کنیم.

 آملی لاریجانی با یادآوری خویشتن‌داری جمهوری اسلامی در برابر اقدامات متعدد شرارت‌آمیز صهیونیستها، گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی به جهان این نکته را تفهیم کرد که صبر جمهوری اسلامی حدّی دارد. البته قدرت نظام جمهوری اسلامی هم عیان شده است هرچند صهیونیست‌ها و هم‌ پیمانانش، خواسته‌اند این ضربات را کم‌رنگ نشان دهند، اما خودشان می‌دانند که ضربه خورده‌اند وگرنه این‌همه دستپاچگی نداشتند.

وی افزود: قدرت نظام جمهوری اسلامی در این مرحله دارای بازدارندگی بسیار بالاست هم درسطح منطقه‌ای و هم در سطح جهانی و این قدرت را هم نشان داده است ما به سپاه غیور پاسداران، به فرماندهی کل قوا و هم به همۀ مردم عزیزمان تبریک عرض می‌کنیم و امیدواریم که این قدرت هر روز فراتر رود و بتواند دشمنان نظام جمهوری اسلامی و دشمنان مسلمین را ان‌شاءالله سر جای خود بنشاند، رژیم صهیونیستی گمان می‌کرد خیلی مقتدر است و آن گنبد آهنینش نسبت به این حملات مانع و بازدارنده است، اما روشن شد که این‌چنین نیست.

این مدرس حوزه گفت: امیدوارم ظلم به مردم غزه پایان یابد و شکست هر چه سریعتر رژیم صهیونیستی رخ دهد. خداوند به همۀ مسلمین و مردم ما عزت دهد و مردم مظلوم غزه را از این ظلم عجیبی که در طول تاریخ شاید از موارد نادر باشد، نجات دهد چون در واقع رژیم صهیونیستی از تمام خطوط قرمز حقوق بشری عبور کرده و اعمالی انجام داده که تصورش برای انسان مشکل است، زنان، مردان و کودکان تحت فشار چنین ظلمی گسترده با آن مظلومیت شهید می‌شوند. امیدواریم که این ظلم هر چه زودتر پایان یابد و در اینجا هم شکست اسرائیل قطعی شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیسی سه لایحه به مجلس ارسال کرد
  • آملی لاریجانی: دنیا فهمید که صبر ایران حدی داشت
  • آملی لاریجانی: قدرت جمهوری اسلامی عیان شده است
  • رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا: واشنگتن از مداخله نظامی علیه ایران بپرهیزد
  • تقلای رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای تصویب بسته کمکی به رژیم صهیونیستی
  • حمایت نمایندگان از عملیات موشکی سپاه پاسداران/ رئیس مجلس شورای اسلامی: سیلی ایران محکم و درس‌آموز بود
  • بایدن در حمله ایران به اسرائیل مقصر است
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا: بایدن در حمله ایران به اسرائیل مقصر است
  • تشدید اختلاف میان مقامات آمریکا پس از حمله ایران
  • نامه یک نماینده مجلس به آملی لاریجانی