Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-03@02:44:00 GMT

نوراللهی، مهره مار برانکو برای شکست الدحیل

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۵۴۴۸۲

نوراللهی، مهره مار برانکو برای شکست الدحیل

به گزارش وانانیوز، 

 تیم پرسپولیس تهران در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان از ساعت 18:30 فردا به مصاف الدحیل قطر می‌رود و به دنبال شکست دور رفت خود و صعود دوباره به مرحله نیمه نهایی آسیا خواهد بود. شاگردان برانکو در بازی اول خود مقابل این تیم قطری علی‌رغم نمایش خوبی که داشتند با نتیجه 1-0 شکست خوردند و حالا با برتری 2 گله در دیدار برگشت که در حضور طرفداران خودی انجام می‌شود، به مرحله بعد صعود می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


بی شک یکی از بازیکنانی که می‌تواند با درخشش خود در این دیدار عصای دست برانکو شود، احمد نوراللهی است. بازیکنی که در دور قبل مسابقات هم با ارائه یک بازی درخشان مقابل الجزیره امارات و گل زیبایی که به ثمر رساند پایه گذار صعود دراماتیک قرمزپوشان در آزادی شد. شماره هشت تیم پرسپولیس در بازی رفت که در دوحه برگزار شد همراه با دیگر یارانش در خط میانی به خوبی توانست هافبک‌ها و مهاجمان حریف را کنترل کند و موقعیت‌های زیادی به آن‌ها ندهد و همین موضوع از سنگین‌تر شدن شکست قرمزپوشان جلوگیری کرد. 


حال نوراللهی که در ترکیب پرسپولیس نسبت به کمال کامیابی‌نیا روندگی بیشتری دارد و نقش ویژه‌تری در فاز هجومی قرمزپوشان ایفا می‌کند، می‌تواند با ادامه درخشش آسیایی خود یکی از مهره‌های تاثیرگذار برانکو در کسب یک پیروزی خانگی دیگر باشد و برای مرتبه دوم نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را همراه با پرسپولیس تجربه کند. 


عکس: امیرحسین خیرخواه

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۴۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس

تیم فوتبال سپاهان فردا در حالی به مصاف پرسپولیس می‌رود که بیش از دو سال است که در خانه این تیم شکست نخورده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نبرد سپاهان و پرسپولیس را به طور قطع می‌توان مهم‌ترین دیدار هر فصل فوتبال ایران پس از دربی تهران بر شمرد. دیدار تیم‌های پرطرفدار تهران و اصفهان که در بعضی از فصول در دو دهه اخیر از دربی تهران هم اهمیت بیشتری پیدا کرده است پر از ماجرا و داستان‌های متنوع است که لازمه هر جدال سنتی به شمار می‌رود.

در ۸۵ رویارویی دو تیم در همه رقابت‌ها از دهه ۴۰، سپاهان ۲۱ بار و پرسپولیس ۲۸ بار پیروز شده‌اند، ضمن اینکه ۳۶ دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. همچنین تاکنون ۱۹۲ گل در بازی‌های دو تیم زده شده است که ۸۶ گل سهم سپاهان و ۱۰۶ گل سهم پرسپولیس بوده است.

دو تیم فردا در حالی برای چهل‌وششمین بار در رقابتهای لیگ برتر به مصاف هم میروند که در ۴۵ تقابل قبلی لیگ برتری، سپاهان عملکرد بهتری داشته است و ۱۶ برد مقابل رقیب سنتی داشته است و در سوی مقابل پرسپولیس ۱۲ بار پیروز شده است. دو دیدار اخیر دو تیم در لیگ برتر با یک گل به سود سپاهان به پایان رسیده است.

همچنین دو تیم در مجموع ۴۱ بار در تهران به مصاف یکدیگر رفتهاند که ۱۹ برد برای پرسپولیس، هفت برد برای سپاهان و ۱۵ تساوی حاصل کار بوده است.

نکته جالب در مورد تقابل فردای دو تیم در ورزشگاه آزادی این است که سپاهان در پنج بازی گذشته به میزبانی پرسپولیس برابر این تیم شکست نخورده است. آخرین بار پرسپولیس با مربیگری برانکو ایوانکوویچ در لیگ هفدهم موفق به شکست سپاهان در ورزشگاه آزادی شد، پیروزی که با نتیجه دو بر صفر و با گل‌های علی علیپور و شجاع خلیل‌زاده رقم خورد. از آن بازی ۲۲۸۰ روز می‌گذرد و سپاهان در پنج دیداری که پس از آن شکست به میزبانی پرسپولیس برگزار کرده به سه برد و دو تساوی رسیده است.

آمار ویژه رویارویی‌های سپاهان و پرسپولیس

کد خبر 749298

دیگر خبرها

  • گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد
  • صعود عالمیان به مرحله سوم گرند اسمش عربستان با شکست حریف مطرح اروپایی
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم/ تراکتور مهره داشت ولی هم و غم ما در این فصل جذب بازیکن بود
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان/بازگشت مهره کلیدی
  • ارتش تک‌نفره قایدی برای صعود به فینال کافی نبود
  • سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • تکراری‌ترین نیمه‌نهایی اروپا با معرکه مونیخ