Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@15:04:37 GMT

تصادف کامیون با پراید در بزرگراه آزادگان+عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۵۴۵۸۳

یک دستگاه خودروی پراید بر اثر تصادف با کامیون متلاشی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  ساعت 08:15 صبح امروز در پی تماس خودروهای عبوری با سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی مبنی بر تصادف دو دستگاه خودروی سبک و سنگین با یکدیگر، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه 129 را به محل حادثه در غرب به شرق بزرگراه آزادگان، بعد از اتوبان ساوه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد جهان‌پناه؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی باری حین حرکت با سرعت زیاد با قسمت عقب یک دستگاه خودروی سواری پراید، که دو سرنشین مرد (22 و 35 ساله) داشت، برخورد کرده که هر دو سرنشین پیش از رسیدن آتش‌نشانان به محل توسط شهروندان از خودرو خارج شده بودند.

وی افزود: باتوجه مصدومیت سرنشینان خودروی پراید، آتش‌نشانان ضمن درخواست حضور عوامل اورژانس به محل، به ایمن‌سازی و قطع جریان برق خودرو و جلوگیری از نشت بنزین پرداختند و با استفاده از یک دستگاه جرثقیل، خودرو را به حاشیه امن بزرگراه انتقال دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتش‌نشانان پس از تحویل محل به عوامل راهور و تحویل مصدومان به تکنسینهای اورژانس، خاتمه کار را اعلام کرده و به ایستگاه بازگشتند.

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۴۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی در تصادف پراید و بنز

سرهنگ نوربخش رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: تصادف دو خودروی پراید و بنز در محور شهرکرد به فرخ شهر یک فوتی و سه مصدوم برجای گذاشت.

بیشتر بخوانید

جان باختن جوان بروجنی در اثر گازگرفتگی

وی افزود: علت حادثه انحراف به چپ خودروی پراید اعلام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • یک فوتی در تصادف پراید و بنز
  • تصادف در محور شهرکرد _فرخ‎ شهر با یک فوتی
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جان باختند
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جا باختند
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • رهاسازی چند خودروی گرفتار در گل و لای بزرگراه شهید خرازی تهران
  • برخورد پراید با کامیون در محور بروجن به لردگان با دو مصدوم و حادثه دیده
  • تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت
  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب