Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-02@19:18:16 GMT

شکرخدا گودرزی دو متن جدید را روانه بازار نشر کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۵۴۶۵۹

شکرخدا گودرزی دو متن جدید را روانه بازار نشر کرد

یکی از نویسندگان کشورمان دو متن جدید با عنوان «یک خنیاگرم» و «چارپرشاه» را از طریق نشر روزگار به چاپ رساند.

شکرخدا گودرزی در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا گفت: کتاب «یک خنیاگرم» به قصه شغاد در شاهنامه فردوسی می‌پردازد و کتاب «چارپرشاه» درباره درگیری‌های دختر جوانی است که به دنبال یافتن پاسخ برای سؤالات ذهنی‌اش و ارائه آن در قالب پایان‌نامه درگیر حوادث عجیبی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: شغاد آخرین داستان شاهنامه است و از سویی دیگر برادر رستم و کسی است که رستم را می‌کشد. من در کتاب «یک خنیاگرم» به تفسیر این موضوع می‌پردازم که چه تأثیری سیستم حکومتی بر روح و روان فرزند یک کنیز گذاشته است.

این نویسنده افزود: در کتاب «یک خنیاگرم» نشان می‌دهم که حال شغاد از روابط عجیب خانوادگی نشأت گرفته که طبقات را هم از یکدیگر جدا کرده است.

وی تصریح کرد: کتاب «چارپرشاه» به داستان دختر جوانی می‌پردازد که برای ارائه پایان‌نامه‌اش تحقیقی درباره چگونگی مرگ چهار شاه ایران یعنی محمدعلی‌شاه، احمدشاه، رضاشاه و محمدرضا‌شاه در خارج از کشور، را آغاز می‌کند. وی در این مسیر با رویدادهای عجیبی مواجه می‌شود که بخشی از آن به تاریخ معاصر هم اشاره دارد.

گودرزی بیان کرد: دو کتاب «یک خنیاگرم» و «چارپرشاه» از سوی نشر روزگار و با بهای نشر روزگار منتشر شده است.

انتهای پیام/4031

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۴۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منش طلبگی | الماس گرانبهای روحانیت

در زیر به انتشار گزیده ای از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص «منش طلبگی» در شماره های مختلف خواهیم پرداخت.

امروز، اگر روحانیت از زیّ خود خارج بشود و قدرت‌طلبی و قدرت‌نمایی و سوء استفاده بکند و اگر عملی از او سر بزند که حاکی از ضعف تقوا و ورعی باشد که مردم در او سراغ کردند و به او اعتماد دارند، هر کدام از اینها لطمه‌اش غیرقابل جبران است.

از این جهت هم، امروز وضع ما روحانیون استثنایی است، یعنی با دوره‌ی قبل از انقلاب فرق می‌کند. البته، در دوره‌ی قبل از انقلاب هم، اگر از یک روحانی کاری سر می‌زد، ضایعه بود و به همه‌ی روحانیت سرایت می‌کرد، اما امروز چون نظام، نظام اسلامی است و روحانیون مظهر اسلام هستند، ضایعه فقط متوجه جمعی از روحانیون - یا حتّی جمع روحانیت - نمی‌شود، بلکه ضایعه متوجه اسلام می‌شود و به این زودی هم قابل جبران نخواهد بود.
در این زمینه، امام بزرگوارمان خیلی توصیه‌های آموزنده کردند.

باید حفظ زیّ روحانیت و همان رابطه‌های قدیمی و معمولی با مردم و همان اعمال و حرکاتی که انتزاع تقوا و ورع و ایمان و پایبندی شدید به دین از آن می‌شد و اجتناب از هر چیزی که این اصل را مخدوش بکند، مورد تأکید و توجه قرار بگیرد.

«بیانات در دیدار با علما و روحانیون سراسر کشور در آستانه ماه محرم، ۱۳۶۸/۰۵/۱۱».

اگر خدای نکرده بر اثر بی‌توجهی‌ها، غفلت‌ها، وقت‌نشناسی‌ها، وظیفه‌نشناسی‌ها و منحرف شدن از خط معمولی روحانیت در طول هزار سال، آن ذخیره‌ی هزارساله آسیب ببیند، آن الماس گرانبهایی که بر اثر گذشت قرنها و عصرها و دوره‌ها و مجاهدتها و اخلاصها به‌وجود آمده بود، خدشه‌دار شود، یا بشکند، باز روزگار زیادی لازم خواهد بود، تا بشود آن‌چنان ذخیره‌یی را فراهم آورد.

در این روزگار، اولین بایدِ ما معممان و متزیّیان به زیّ علم و روحانیت، حفظ آن آبرو و حیثیت هزارساله است که بحمداللَّه در طول دوران انقلاب، این آبرو مضاعف شد و چهره‌ی روحانیت شیعه، به خاطر گذشت و فداکاری، درخشندگی پیدا کرد.

«بیانات در دیدار جمعی از روحانیون، ۱۳۶۹/۱۲/۲۲»

دیگر خبرها

  • منش طلبگی | الماس گرانبهای روحانیت
  • آخرین جزئیات از زمان رونمایی صندوق پوشش ریسک بازار سرمایه اعلام شد + فیلم
  • «مصلحت» در شبکه دو
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد/ اولین کتاب تخصصی انتظارات تورمی در ایران
  • ساینا اس اتوماتیک روانه عراق می شود / صادرات چندین هزار ساینا و کوئیک به ونزوئلا
  • روز معلم و بهانه‌ای برای نوشتن روزگار معلمی 
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد
  •  معرفی کتاب های بازار مالی
  • روزگار به نام کارگر شد و به کام کارگر نشد