Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@10:30:11 GMT

عکس العمل مورینیو؟ فردا خواهیم دید!

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۵۴۹۰۵

عکس العمل مورینیو؟ فردا خواهیم دید!

نمانیا ماتیچ، هافبک باتجربه یونایتد در مورد عکس العمل احتمالی مورینیو به خاطر دریافت کارت قرمز اظهارنظر مبهمی داشت.


به گزارش "ورزش سه"، نمانیا ماتیچ دیشب و در جریان پیروزی 1-2 یونایتد برابر واتفورد، در دقیقه 94 کارت زرد دوم را دریافت کرده و از زمین اخراج شد. مورینیو کنار زمین و بعد از رخ دادن این اتفاق واکنشی توام با عصبانیت داشت اما ماتیچ مطمئن نیست کارت دوم وی صحیح بوده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

ماتیچ گفت: "عکس العمل مورینیو؟ دوشنبه خواهیم دید. فکر می کنم کارت زرد اولم کاملا واضح بود اما در مورد دومی مطمئن نیستم. قبول دارم خطا کردم اما نمی دانم مستحق دریافت کارت زرد بودم یا خیر، اما به هر حال تصمیم داور را می پذیرم و حالا یک جلسه استراحت خواهم کرد.

 

مورینیو بین نیمه به ما گفت باید تمرکز خود را بالا برده و اجازه ندهیم واتفورد در نیمه دوم موقعیت های زیادی ایجاد کنئد زیرا اگر آنها یک گل بزنند، شرایط برای ما دشوار خواهد شد.

 

اما حریف ما 4 بازی اول خود را پیروز شده بود و تیمی باکیفیت محسوب می شد، پس واتفورد بالاخره گل زد و شرایط برای ما دشوار شد. البته ما نیز برای تمام کردن بازی چند ضدحمله خوب تدارک دیدیم که تبدیل به گل نشد و در نهایت من از کسب پیروزی بسیار خوشحال هستم."

نمانیا ماتیچ منچستر یونایتد ژوزه مورینیو (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نمانیا ماتیچ منچستر یونایتد ژوزه مورینیو سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۴۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاع‌نگاشت دریافت نسخه چاپی و رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، داوطلبان شرکت‌ در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ می‌توانند با ملاحظه اطلاع‌نگاشت (اینفوگرافیک) دریافت نسخه چاپی و رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳، به صورت تصویری با چگونگی اقدام برای رفع نقص کارت شرکت در آزمون آشنا شوند.

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • فال انبیا فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | فال پیامبران از حضرت شعیب تا حضرت خضر
  • کریمیان: ۷۲۰ هزار داوطلب کارت آزمون سراسری را دریافت کردند
  • مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
  • فردا، آخرین مهلت دریافت کارت کنکور
  • ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا
  • کرسپو: برای حذف الهلال به ریاض آمده‌ایم
  • اطلاع‌نگاشت دریافت نسخه چاپی و رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳