Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ الهیار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس اظهار کرد: هدف و دورنمای نهضت عاشورا و قیام امام حسین (ع) بقاء دین بوده است.

وی افزود: ما در تمام‌دورانی که از عمر شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان می‌گذرد یک بیمارستان حدوداً شصت یا هفتاد تختخوابی داشتیم که با توسعه بیمارستان به یک‌صد تختخواب ارتقاء پیدا کرد، ولی در طول یک سال گذشته حدود سیصد و سی‌ودو تخت خواب برای این دو شهرستان شروع‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی کلنگ زنی این بیمارستان را از مطالبات جدی و به‌حق مردم رومشکان برشمرد و اظهار داشت: با انجام چنین فعالیت‌هایی می‌توان خدماتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی در بخش سلامت ارائه داده را با گذشته مقایسه کرد.

ملکشاهی ضمن تأکید بر ضرورت تسریع در ساخت این بیمارستان، از خدمات وزارت بهداشت و درمان تقدیر نمود و تصریح کرد: در بخش سلامت وضع ما رو به بهبود است؛ نگاه ما همیشه بایستی معطوف به انجام کار‌ها باشد، چراکه انگیزه مسئولان خدمت به مردم است و امیدواریم در آینده کار‌های بزرگ‌تری صورت گرفته و مشکلات پیش رونیز رفع گردد.

وی  با بیان اینکه رومشکان امن‌ترین شهرستان کشور است، عنوان داشت: از کار‌های مهمی که به دنبال آن هستیم بحث تأمین آب موردنیاز کشاورزی شهرستان رومشکان که دارای حدود ۳۰ هزار هکتار زمین مرغوب بوده، می‌باشد به این شکل که مصوبه دولت را برای برداشت ۲۰۰ میلیون مترمکعب آب در سال از سد سیمره را اخذ نموده‌ایم.

انتهای پیام/م

مجوز برداشت ۲۰۰ میلیون مترمکعب آب از سد سیمره برای رومشکان اخذ شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بحران آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۴۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ در این دیدار که حسین آقاملایی، فرماندار رابر و معاون وی نماینده منتخب را همراهی می کردند، یاسر سلیمانی با اشاره به مشکلات سه شهرستان حوزه انتخابیه اش خواستار رسیدگی به حل مشکلات این مناطق شد.

سلیمانی، در این دیدار گفت: کمبود امکانات بهداشتی در حوزه تامین اجتماعی شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه رنجی برای مردم است که ما برای حل این مشکلات تمام توانمان را خواهیم گذاشت و خواستار پیگیری و حصول نتیجه مطلوب از طرف وزیر محترم می باشیم.

وی افزود: از وزیر درخواست تجهیز درمانگاه بافت و ارتقاء آن به بیمارستان، اتمام پروژه و تجهیز بیمارستان رابر و تجهیز بیمارستان و ساخت درمانگاه در ارزوییه را داریم.

یاسرسلیمانی، با اشاره به پتانسیل های بالقوه و بالفعل موجود در منطقه گفت: هلدینگ های صنعتی و سرمایه گذاری وابسته به شستا و صندوق های بازنشستگی باید نسبت به سرمایه گذاری و اجرای طرح های صنعتی اقدام کنند تا زمینه توسعه و ایجاد اشتغال جوانان را در منطقه فراهم آوریم.

فرماندارشهرستان رابر نیز با اشاره به مشکلات این شهرستان گفت: با توجه به فعالیت شرکت مس درآلو در منطقه کمبود امکانات رفاهی، اجتماعی و درمانی وجود دارد.

در این جلسه صولت فروتن، با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معین سه شهرستان بافت، رابر و ارزوئیه می باشد افزود: با توجه به پیگیری های نماینده منتخب این سه شهرستان دستورات لازم برای پیگیری مشکلات منطقه داده شده است.

وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی افزود: پیگیری اتمام ساختمان و تجهیز بیمارستان رابر، تجهیزدرمانگاه بافت و ارتقاء آن به بیمارستان و تجهیز و ساخت درمانگاه در ارزوییه را در دستور کار سریع وزارتخانه قرار می دهیم.

صولت مرتضوی، همچنین با مطالعه پتانسیل های منطقه و حضور هلدینگ های وابسته نیز موافقت کرد.

در پایان این جلسه مقرر شد وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی جهت رفع مشکلات مردم به شهرستان رابر که زادگاه سردار سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی می باشد سفر کند.

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • برگزاری جشنواره مردمی وعده صادق در کوهدشت
  • برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • ممنوعیت برداشت فرآورده‌های جنگلی و مرتعی بدون اخذ مجوز در دماوند
  • برداشت گندم از مزارع شهرستان دشتی
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • انسداد ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان
  • برداشت ۲۲ میلیون مترمکعب آب غیرمجاز از چاه‌های غیرمجاز در قم
  • ذخیره سازی بیش از ۵۲ میلیون مترمکعب آب در پشت سد‌های گرمی
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی