Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@14:09:42 GMT

نشست توجیهی برای مدیران مشاغل حساس دولتی

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۵۵۰۵۵

نشست توجیهی برای مدیران مشاغل حساس دولتی

مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی طی گزارشی، برنامه گفتمان سازی امنیت اقتصادی در اقتصاد مقاومتی این مرکز را برای مدیران و متصدیان مشاغل حساس تشریح کرد.

خبرگزاری مهر: به نقل از وزارت اقتصادی و دارایی، در این گزارش می‌خوانیم: بر اساس بند ۱۹ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی بر شفاف سازی اقتصاد و سالم سازی آن و جلوگیری از اقدامات، فعالیت‌ها و زمینه‌های فسادزا در حوزه‌های پولی، تجاری ارزی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. و در راستای هره گیری از ظرفیت مدیران مشاغل حساس دستگاه‌ها برای مقابله با فساد با اولویت پیشگیرانه و همچنین بر اساس بند ۲۱ سیاست‌های مذکور (تبیین ابعاد اقتصاد مقاومتی و گفتمان سازی آن بویژه در محیط‌های علمی، آموزشی و رسانه‌ای و تبدیل آن به گفتمان ملی) مرکز حراست با همکاری سازمان حراست کل کشور از طریق برگزاری نشست‌های توجیهی برای مدیران مشاغل حساس دستگاه‌های دولتی برنامه «گفتمان سازی امنیت اقتصادی در اقتصاد مقاومتی» را پیگیری کرده است.

این گزارش از جمله سرفصل‌های تبیینی نشست‌های مذکور را شامل «تبیین اقتصاد مقاومتی و نقد و برداشت‌های ناصحیح از مفاهیم اقتصاد مقاومتی»، «عوامل و موانع ذهنی و عینی توسعه اقتصاد مقاومتی در برون رفت از این چالش ها» و «تبیین و بررسی سیاست‌ها و برنامه‌های اقتصاد ستیزی بیگانگان و ضد انقلاب و راهکار‌های مقابله علمی با این برنامه ها» اعلام کرده است.

بنا بر اعلام مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی «بررسی عوامل کاهش اعتماد عمومی به اقتصاد کشور شامل کارکرد‌های رسانه‌های بیگانه و ضد انقلاب، فساد انگاری و مفاسد اقتصادی» و «بررسی کارکرد‌های اقتصاد سیاه و غیر رسمی اعم از شایسته و ناشایسته و اقتصاد رانتی در بروز اخلال در اقتصاد کشور» از جمله دیگر سرفصل‌های تبیینی برنامه «گفتمان سازی امنیت اقتصادی در اقتصاد مقاومتی» بوده است.

این گزارش با اعلام اینکه در این خصوص تا کنون بیش از ۷۵ نشست در ۴۵ دستگاه دولتی برگزار شده است، بیان میدارد: برابر افکار سنجی صورت گرفته پس از برگزاری این نشست ها، دیدگاه مدیران و متصدیان مشاغل حساس نسبت به مفاهیم اقتصاد مقاومتی و مولفه‌های اعتماد زدا از اقتصاد کشور تغییر بیش از ۶۵ درصدی یافته است.

منبع: فردا

کلیدواژه: گزارش اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۵۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر

  به گزارش خبرنگار گروه صنعت خبرگزاری صدا و سیما، ۲۵۰ واحد تولیدی برای شرکت در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران به صورت تخصصی ارزیابی شدند که در نهایت به ۱۲ واحدی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند، نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد.   الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحد‌های تولیدی و خدماتی و همچنین هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهداف جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی عنوان شده است.

دیگر خبرها

  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای و گفتمان‌سازی شعار سال تدوین شد
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می کند
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • دولتی‌ها به جای رقابت، نظارت کنند
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • مردمی کردن اقتصاد چگونه محقق می‌شود؟
  • افغانستان در اقتصاد و سیاست رو به پیشرفت است
  • کارآفرینان با مشارکت اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه سازی کنند