Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سخنرانی و روضه خوانی حجت الاسلام والمسلمین پناهیان، مداحی و مرثیه سرایی از برنامه های این مراسم بود.

رایزن فرهنگی عراق در ایران نیز در این مراسم حضور داشت.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مراسم میثاق امام صادق هیئت روضه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۵۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت فرزندان گلکون کفن ۲ شهرستان گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مراسم گرامیداشت ۱۵۸ شهید حوزه مقاومت بسیج، شهید مدنی ناصرکیاده و گرامیداشت سردار شهید محمدعلی حق بین و شهید مدافع حرم احسان میرسیار در مسجد آقا سیدحسن روستای صیقل بنه لاهیجان در جوار مزار سردار شهید محمدعلی حق بین برگزار شد.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور در این مراسم با اشاره به نقش و رشادت‌های سرداران از جمله سردار سلیمانی و سردار حق بین در دوران دفاع مقدس و پس از آن، گفت: برگزاری چنین یادواره‌های برای معرفی فرهنگ ایثار و شهادت، نسل جوان را از رشادت‌های شهدا آگاه می‌کند.

سردار عباس بایرامی با بیان بخشی از رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا در دوران دفاع مقدس، افزود: نیاز امروز جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان، آشنایی کامل با اهداف و آرمان‌های شهدا است.

در شفت هم مراسم یادواره ۳۴ شهید روستای خرطوم و روستا‌های همجوار در مسجد حاج مومن خرطوم شفت برگزار شد.

رئیس قرارگاه عمارکشور در این مراسم، با گرامیداشت یاد وخاطره‌ی شهدا گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برای آشنایی نسل جوان جامعه با رشادت‌های شهدا و انتقال آرمان‌های والای آن‌ها به آینده سازان جامعه، نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی می‌کند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی تائب افزود: انقلاب اسلامی ایران با وجود همه توطئه‌های دشمنان، با درایت رهبر معظم انقلاب، بصیرت مردم و خانواده‌های شهدا و ایثارگران، با قدرت و اقتدار به راه خود ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت فرزندان گلکون کفن ۲ شهرستان گیلان
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)
  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • زمین چمن مصنوعی شهید «سعید کریمی» در قم افتتاح شد
  • اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی
  • تجدید میثاق فرماندهان ارتش با امام راحل