Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از خبرگزاری فرانسه، ­در حالی که بارش باران همچنان در ایالت کارولینای شمالی آمریکا ادامه دارد، ساکنان منطقه نیو برن در این ایالت پس از سیل ویرانگر ناشی از طوفان فلورنس، برای جمع آوری دارایی های خود تلاش می کنند.
کلینت هاکینز و جنی باراس که از نیویورک به این ایالت نقل مکان کرده اند گفتند تصور نمی کردند که در چنین «کابوسی» زندگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


باراس درباره این شرایط گفت: «این اولین تجربه ما از طوفان است اما ما بیشتر از سیل خسارت دیدیم. سطح آب حتی پیش از رسیدن طوفان شروع به بالا رفتن کرد.»
هاکینز نیز گفت: «ما اکنون منتظر هستیم تا برق منطقه وصل شود. ما واقعا نمی توانیم در این شرایط باقی بمانیم.»

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کاروليناي شمالي آمريکا سيل طوفان کابوسي فلورنس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۵۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ سد استان بوشهر ظرفیت ذخیره آب باران دارند

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر با اشاره به پیش‌بینی بارش شدید باران در استان گفت: با توجه به عدم وقوع بارندگی‌های موثر در سال آبی جاری، ظرفیت ذخیره‌سازی مناسب آب باران در ۶ سد استان بوشهر فراهم است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، علی محمدی در نشست ستاد بحران استان بوشهر با اشاره به هشدار قرمز سازمان هواشناسی و احتمال وقوع سیلاب در جنوب استان بوشهر، از آماده‌باش شرکت آب منطقه‌ای این استان در این شرایط جوی خبر داد و اظهار داشت: بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی و مؤسسه تحقیقات آب وزارت نیرو، یک سامانه بارشی از ساعات ابتدایی سه شنبه 28 فروردین، استان بوشهر به ویژه نواحی جنوبی این استان را در بر می‌گیرد و تا روز چهارشنبه بارندگی‌های موثر دارد.

وی با بیان اینکه این سامانه در استان‌های همجوار بوشهر بارش باران به همراه دارد، گفت: وجود بارش باران در استان‌های همجوار احتمال وقوع سیلاب از حوضه‌های بالادست، استان بوشهر را تشدید می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر با اشاره به اینکه 6 سد استان بوشهر ظرفیت ذخیره آب باران دارند خاطرنشان کرد: با توجه به عدم وقوع بارندگی مؤثر در سال آبی جاری، ظرفیت ذخیره‌سازی مناسب در 6 سد استان بوشهر از جمله رئیس علی دلواری، تنگ ارم، اخند، باغان، خاییز و سد ارغون وجود دارد و پروژه‌های  ساخت سد در حال احداث نیز در شرایط پایداری در برابر سیلاب قرار دارند.

محمدی از احتمال وقوع سیلاب، میان حوضه‌های استان خبر داد و تأکید کرد: ضروری است همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط با موضوع سیلاب، آمادگی لازم داشته باشند.

وی با تأکید بر پرهیز از اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و آبراه‌ها تصریح کرد: برای جلوگیری از وقوع حوادث از هرگونه تردد در محدوده حریم و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر هرگونه ورود به محدوده تأسیسات آبی از جمله سدها، بندها، شبکه‌های آبیاری و زهکشی در شرایط جوی یاد شده را غیرمجاز دانست.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • برنامه جهانی غذا: برای مهار قحطی در غزه به آتش‌بس نیاز داریم
  • طوفان امارات را مختل کرد + عکس
  • هشدار قرمز و نارنجی برای این استان‌ ها | سیلاب در راه است | هشدار به ساکنان نواحی جنوبی ؛ سدهای منطقه پر هستند! | ببینید
  • روز ۱۹۳ طوفان‌الاقصی| تشدید حملات به رفح
  • موج جدید اخراج مهاجران افغان از پاکستان
  • ۶ سد استان بوشهر ظرفیت ذخیره آب باران دارند
  • بارندگی شدید در پاکستان ۴۰ کشته برجای گذاشت
  • حمله به اسراییل سیلی محکمی به جبهه استکبار بود
  • بعد از حمله ایران به اسرائیل چه خواهد شد؟
  • جبهه مردمی فلسطین: حملات ایران تحول مهمی در نبرد طوفان الاقصی است