Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، رئیس هیت امناء حسینیه سفید اشکذر، حاج فضل الله شکاری در مصاحبه با خبرنگاربسیج اشکذر ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم به برنامه های این حسینیه در دهه اول محرم اشاره کرد و افزود: به دلیل محدودیت  آشپزخانه حسینیه سفید اشکذر در پخت غدای ظهر عاشورا میتوان ۱۳هراز پرس نهار آماده کرد که این میزان غذا برای خیل عزاداران حسینی کم است در همین راستا حسینیه سفید اشکذر از تمامی هیئت های مذهبی اشکذر تقاضا دارد برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم ظهر عاشورا در کنار حسینیه سفید موکب هایی را با نام هیئت های خود دایر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شکاری تصریح کرد: هیئت های مذهبی می توانند در این موکب ها به هر تعداد که میتوانند غدا برای خیل علاقه مندان حضرت اباعبدالله(ع) آماده و پخش کنند و البته می توان در کنار پذیرایی از عزاداران  برنامه های فرهنگی مرتبط با عزاداری نیز اجرا کنند.
وی در ادامه به پخش مستقیم مراسم ظهر عاشورا حسینیه سفید از طریق شبکه های سیما خبر داد و افزود: همانند سال های پیش مراسم ظهر عاشورا اشکذر در شبکه های سیما جمهوری اسلبمی به طور مسقیم پخش خواهد شد که در این راستا تیزری از برنامه ظهر عاشورا سال های پیش اشکذر تهیه شده است که قرار است در شبکه تابان به چند نوبت پخش شود.
حاج فضل الله شکاری در پایان اظهار کرد: ما آمادگی خود را برای همکاری با  عکاسان و خبرنگاران اعلام می داریم ولی برای جلوگیری از هرج و مرج کارت های شناسایی صادر می شود که خبرنگارن و عکاسان میتوانند برای ثبت نام  با شماره تماس 09135155055 (خاکساری) تماس گیرند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۶۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جریان این سفر یک روزه ابتدا به همراه رئیس جمهور سریلانکا ابرپروژه چند منظوره ۲ سد و نیروگاه ۱۲۰ مگاواتی اومااویا را به شکل رسمی افتتاح خواهند کرد و سپس مراسم استقبال رسمی از دکتر رئیسی در کاخ ریاست جمهوری این کشور در شهر کلمبو برگزار خواهد شد.

دیدار دوجانبه، نشست هیئت‌های عالی‌رتبه مشترک دو کشور، مراسم امضای اسناد و برگزاری نشست مطبوعاتی دیگر برنامه‌های این سفر هستند.

کد خبر 6087200 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • مراسم استقبال از ملی‌پوشان تیراندازی استان تهران برگزار شد
  • فیلم| شلیک توپخانه ارتش سریلانکا در مراسم استقبال از رئیسی
  • فیلم| مراسم استقبال رسمی از رئیس جمهور در سریلانکا
  • ۸۰ کشور از ایران اکسپو استقبال کردند/ حضور هیات عربستانی
  • استقبال از پرچم حرم رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • لحظه استقبال نخست وزیر سریلانکا از رئیسی + فیلم
  • رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • برپایی آئین جشن تکلیف دختران سرفاریاب