Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@17:49:04 GMT

محوطه «جمعه مسجد» در اردبیل ساماندهی می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۵۶۸۰۹

محوطه «جمعه مسجد» در اردبیل ساماندهی می شود


      سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از ساماندهی محوطه جمعه مسجد واقع در شهر اردبیل خبر داد.     به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، کریم لطفی صبح یکشنبه با اعلام این خبر تصریح کرد: طرح کامل آسیب شناسی، مرمت و احیای مجموعه در حال اجرا است.     او اضافه کرد: در قالب طرح احیا و مرمت ساماندهی محوطه و خیابان‌های اطراف در حال مطالعه بوده و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

     سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همچنین به مدلسازی گنبد بنا اشاره کرد و افزود:  عملیات اجرایی شیب بندی، آجر فرش، پشت بام مجموعه و بازگشایی ایرانت ها و داربست های مجموعه با اعتبار بالغ بر 100 میلیون تومان در حال انجام است.     به گفته لطفی جمعه مسجد در سال 1315 به ثبت ملی رسیده و بخشی از بنا مربوط به دوره سلجوقی و بخشی مربوط به دوره ایلخانی است.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت استان اردبیل صنایع دستی و گردشگری فرش مسجد ساماندهی رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۶۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مردم استان اردبیل از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان آمریکا و اروپا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل تظاهرات محکومیت رژیم صهیونیستی و توقف نسل کشی در غزه به بیش از ۵۸ دانشگاه، موسسه و دانشکده آمریکایی کشیده شده است.
یورش پلیس آمریکا و حمله به دانشجویان اعتصاب کننده هم همچنان ادامه دارد.
محوطه برخی از این دانشگاه ها مملو از چادرهایی است که دانشجویان و اعضای هیئت علمی نصب کرده اند و به دانشجویان بیرون دانشگاه اجازه ورود به محوطه دانشگاه داده نمی شود.
دانشجویان دانشگاه کلمبیا در آمریکا که آغازگر اعتراضات حمایت از فلسطین در سراسر آمریکا هستند، اعلام کردند که با مسئولان دانشگاه به توافق نرسیده‌اند و مایلند به اعتراضات خود تا زمان رسیدن به خواسته‌هایشان ادامه دهند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • بازدید رایگان معلمان و اساتید از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی
  • احصاء سرخط‌های عملیاتی برنامه ساماندهی قلعه ضحاک
  • حمایت مردم استان اردبیل از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان آمریکا و اروپا
  • آمادگی میراث فرهنگی ساماندهی و مرمت کاروان‌سرای تاریخی جنب شرکت نفت ارومیه
  • همایش تاثیر بحران‌های طبیعی بربنا‌های تاریخی در سمنان
  • آلاچیق عشایر شاهسون اردبیل قابلیت ثبت جهانی دارد
  • جشنواره کوچ عشایر نشان‌دهنده عظمت و شان جامعه عشایری است
  • عملیات «وعده صادق» سایه جنگ را از کشور دور کرد
  • اسکن محوطه کمرزرین اصفهان انجام شد/ تلاش برای آغاز فصل دوم کاوش