Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زنجان – ايرنا – رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در پنج ماه نخست امسال، سيستم بانکي اين استان 46 ميليون و 516 هزار دلار حواله ارزي صادر کرده اند.

ناصر فغفوري روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: طي اين مدت در سيستم بانکي استان زنجان 42 ميليون و 988 هزار دلار اعتبار اسنادي صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي يادآور شد: در پنج ماه سال 97، 582 ميليارد و 327 ميليون ريال در سيستم بانکي زنجان تسهيلات صادراتي پرداخت شد.
فغفوري اظهار داشت: در اين مدت بانک ملي 12 ميليون و 234 هزار دلار حواله ارزي و پنج ميليون و 95 هزار دلار اعتبار اسنادي صادر کرده است.
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خاطرنشان کرد: بانک ملت موفق شد در اين مدت پنج ميليون و 790 هزار دلار حواله ارزي و 832 هزار دلار اعتبار اسنادي صادر کند.
وي تاکيد کرد: ثمره تلاش بانک تجارت طي پنج ماهه سال جاري به پرداخت 13 ميليون و 536 هزار دلار حواله ارزي و پنج ميليون و 238هزار دلار اعتبار اسنادي منتج شد.
فغفوري ادامه داد: بانک توسعه صادرات در پنج ماه تنها بانک پرداخت کننده تسهيلات صادراتي بود که در همين زمينه عملکرد يک ميليون و 854 هزار دلاري در پرداخت حواله ارزي، هفت ميليون و 549 هزار دلار اعتبار اسنادي و 582 ميليارد و 327 ميليون ريال تسهيلات صادراتي را به ثبت رساند.
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: بانک صادرات در اين مدت موفق به پرداخت 2 ميليون و 970 هزار دلار حواله ارزي و 155 هزار دلار اعتبار اسنادي شد.
وي اضافه کرد: بانک کشاورزي يک ميليون و 729 هزار دلار حواله ارزي در اين مدت پرداخت کرد و بانک انصار هم موفق به پرداخت 64 هزار دلار حواله ارزي شد.
فغفوري افزود: پرداخت چهار ميليون و 906 هزار دلار حواله ارزي و 24 هزار دلار اعتبار اسنادي هم در کارنامه بانک رفاه به ثبت رسيد.
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طي اين مدت بانک توسعه تعاون موفق به پرداخت يک ميليون و 800 هزار دلار حواله ارزي شد و بانک صنعت و معدن عملکرد يک ميليون و 629 هزار دلاري را در پرداخت حواله ارزي به ثبت رساند.
حواله ارزي، نوعي دستور پرداخت است، که به موجب آن، يک بانک يا موسسه مالي به تقاضاي مشتري يا دارنده يک حساب بانکي، به يکي از از بانک‌هاي کارگزار خود در خارج از کشور، حواله‌اي را صادر مي‌کند و از آن موسسه مي‌خواهد مبلغ حواله را به ذينفع آن، پرداخت کند.
اعتبار اسنادي، تعهدي از بانک است که به خريدار و فروشنده داده مي شود.
3001/8068
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۶۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۶۴۸ تومان رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در معاملات امروز (چهارشنبه 29 فروردین 1403) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ 43 هزار و 567 تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ 40 هزار و 648 تومان معامله می‌شود.

قیمت دلار با همان شدتی که رشد کرد، بزودی سقوط می‌کند

 

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به 46 هزار و 305 تومان و نرخ حواله یورو به 43 هزار و 202 تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، 11 هزار و 863 تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 68 تومان است.

بروز رسانی: چهار‌‌شنبه 29  فروردین 08:50

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (اسکناس)

43  هزار و 567  

قیمت دلار (حواله)

40  هزار و 648

قیمت یورو (اسکناس)

46  هزار و 305

قیمت یورو (حواله)

43 هزار و 202

قیمت درهم (اسکناس)

11 هزار و 863

قیمت درهم (حواله)

11 هزار و 68

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت دلار مبادله ای چند؟
  • «دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد
  • «دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» بازنگری و به شبکه بانکی ابلاغ شد
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
  • رشد جزئی یورو مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند
  • رشد جزئی یورو مبادله‌ای/دلار ثابت ماند
  • نرخ جدید ارزها در مرکز مبادله ایران
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
  • دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
  • قرارگیری خریداران ارز در زیر چتر مالیاتی