Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@12:14:01 GMT

انگشت اتهام قطری‌ها به سوی طارمی

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۵۶۹۰۷

انگشت اتهام قطری‌ها به سوی طارمی

روزنامه قطری بعد از شکست الغرافه برابر ام صلال انگشت اتهام را به سوی مهاجم ایرانی گرفته است.

به‌ گزارش ‌مشرق، به نقل از استاد الدوحه، الغرافه در هفته پنجم لیگ ستارگان قطر به مصاف ام صلال رفت. الغرافه در این دیدار خانگی با وجود بازی خوبی که به نمایش گذاشت اما با نتیجه سه بر دو تن به شکست داد. این تیم قطری فرصت‌های زیادی را خلق کرد تا جایی که 12 موقعیت مسلم گلزنی را خلق کرد و تنها دو گل توانست به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه استاد الدوحه با منتشر کردن عکسی از مهدی طارمی به فرصت سوزی مهاجمان الغرافه اشاره کرد و انگشت اتهام را به سوی این مهاجم ایرانی گرفت که نتوانست از فرصت های که به دست آورد استفاده کند و برای تیمش  گلزنی کند.

طارمی با وجود این که خوب خود را در موقعیت گلزنی قرار می‌دهد اما دقت و تمرکز لازم را برای استفاده کردن از فرصت های که به دست می آورد، ندارد و او این مشکل را هم در تیم فوتبال پرسپولیس داشت.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی تحولات عراق برجام الغرافه قطر ام صلال مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۶۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلفیق نبوغ و تجربه؛ وقتی حرکت انگشت تونی کروس کار بایرن مونیخ را ساخت! / عکس

ستاره آلمانی در 34 سالگی همچنان می‌درخشد.

طرفداری | تونی کروس با حرکت انگشت اشاره خود راه فرار به سمت دروازه بایرن مونیخ را به وینیسیوس جونیور نشان داد.

دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 به پایان رسید. 90 دقیقه جدال دو باشگاه بزرگ اروپا نتیجه‌ای را در بر نداشت تا تکلیف فینالیست لیگ قهرمانان در استادیوم سانتیاگو برنابئو مشخص شود.

زیباترین صحنه تقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید توسط تونی کروس رقم خورد. جایی که ستاره باتجربه آلمانی با پاسی استادانه، وینیسیوس را در مصاف تک‌به‌تک با مانوئل نویر قرار داد تا رئال خلاف روند بازی و حملات پردامنه بایرن به گل برسد. تصاویر ثبت شده از دوربین مسابقه نشان می‌دهد که کروس با استفاده از نبوغ و قدرت تصمیم‌گیری لحظه‌ای خود و با حرکت انگشت اشاره‌اش، مسیر فرار به سمت دروازه بایرن را برای وینیسیوس مشخص می‌کند تا پاس در بهترین زمان و مکان ممکن به ستاره برزیلی برسد. 

ویدیوی پاس گل دیدنی تونی کروس  

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • محمدحسین لطیفی :تکنیک مهم نیست دل فیلمساز را می‌خریم/روی نقاط اختلاف انگشت نگذاریم
  • محمدحسین لطیفی :تکنیک مهم نیست دل فیلمساز رامی‌خریم/روی نقاط اختلاف انگشت نگذاریم
  • تیم جدید و اروپایی اکرم عفیف مشخص شد؟
  • تکنیک مهم نیست دل فیلمساز رامی‌خریم/روی نقاط اختلاف انگشت نگذاریم
  • تلفیق نبوغ و تجربه؛ وقتی حرکت انگشت تونی کروس کار بایرن مونیخ را ساخت! / عکس
  • پیشنهادات اروپایی برای رونالدینیوی قطری‌ها
  • آیا بلینکن می‌تواند اثر انگشت خود را بر تاریخ بگذارد؟
  • اکرم عفیف: رونالدینیو قطری می‌تواند به اروپا برود
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه
  • بازگشت هیئت حماس از قاهره برای تکمیل رایزنی‌ها