Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@04:21:31 GMT

راهپیمایی اربعین برنامه‌ریزی دقیق و اصولی را می‌طلبد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۵۷۲۷۷

راهپیمایی اربعین برنامه‌ریزی دقیق و اصولی را می‌طلبد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به‌ نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک‌حسینی، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 25 شهریورماه در نشست کارگروه فرهنگی وآموزش اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: تردیدی نیست که حرکت عظیم اربعین حسینی آینده‌نگر و تداوم‌بخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تسریع این معرفت تلاش برای تعجیل در ظهور حضرت ولی عصر(عج) است، افزود: وظیفه داریم برای تبلیغ این معرفت تلاش کنیم و در این زمینه هیچ قصوری پذیرفتنی نیست.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر ضرورت نقش آموزش در مراسم اربعین حسینی به‌ویژه در کشوار عراق، ادامه داد: از طریق رسانه‌های مختلف و با تهیه بروشورهای لازم باید به موضوع آموزش زائران توجه جدی شود.
آیت‌الله ملک‌حسینی بیان کرد: این استان در مقیاس جمعیتی در حرکت عظیم اربعین حسینی پربرکت و پررنگ ظاهر می‌شود که برای تداوم این حرکت معرفتی برنامه‌ریزی دقیق و اصولی را می‌طلبد.
همچنین، رضا دهبانی‌پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با تسلیت ایام حزن و اندوه و عزاداری سید الشهدا(ع)، گفت: کارگروه ستاد اربعین حسینی استان با هدف انجام فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی زائرین تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه برخی وظایف اعضای درون کشور و برخی در بیرون یعنی کشور عراق عملیاتی می‌شود، تصریح کرد: امید داریم با همکاری و همدلی و تعامل اعضای این کارگروه به موضوع و بحث آموزش زائرین توجه شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد معارف اربعین حسینی آینده نگر قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۷۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • یک میلیون و ۳۱۸هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‎های استان انجام شد
  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا