Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،محرم بهاروند با اعلام این خبر بیان داشت: احداث ساختمان تکنیکال بلاک(برج مراقبت) از مهر ماه سال 1394 در زمینی به مساحت 17 هزار مترمربع آغاز شد. این پروژه با زیربنای دو هزار و 400 مترمربع در دو طبقه و با اعتباری بالغ بر 98 میلیارد ریال در حال اجراست.

وی افزود: طبقه اول ساختمان تکنیکال بلاک فرودگاه بین المللی قشم به وسعت یک هزار و 800 مترمربع با 23 اتاق اصلی و 10 اتاق جانبی بخش های الکترونیکی، مخابرات، مراقبت پرواز، انفورماتیک، اتاق هواساز، تاسیسات، سالن آمفی تئاتر، نمازخانه، دبیرخانه و بخش های آموزشی را شامل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته بهاروند، مساحت طبقه دوم این ساختمان 600 مترمربع بوده و شامل 7 اتاق اصلی و 5 اتاق جانبی مخصوص کادر مدیریتی و اتاق جلسات می باشد.

معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: همچنین دارای برج مراقبتی به ارتفاع 36 متر و ارتفاع دید 32 متر بوده با تجهیزات کامل الکترونیکی است.

وی مساحت طبقه اختصاص یافته به تجهیزات الکترونیکی را 70 مترمربع عنوان کرد و گفت: مساحت اتاقک کابین برج 90 مترمربع می باشد.

 معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: امیدواریم این پروژه تا بهمن ماه امسال  به بهره برداری رسیده و بتواند خدمات به روزی را به مسافران و گردشگران این منطقه ارائه دهد.

گفتنی است، پس از سکان داری سازمان منطقه آزاد قشم توسط حمیدرضا مومنی طرح های توسعه فرودگاه بین المللی قشم به سرعت و با جدیت دنبال می شود. فرودگاه بین المللی قشم دارای رده کت 7 (درجه ایمنی بسیار خوب) در کشور است و از تجهیزات و سیستم های آتش نشانی به روز دنیا برخوردار است.

باند فرودگاه با طول چهار هزار و 225 متر و عرض 60 متر و شانه 45 متر مفید، جزو مقاوم ترین باندهای کشور است که تمامی هواپیماهای سنگین به جز هواپیماهائی که طول بال آن ها بیشتر از  60 متر باشد، می توانند در آن فرود بیایند و کلیه پروازهای IFR(پرواز با دستگاه های کمک ناوبری) وVFR (بدون دستگاه کمک ناوبری) در این باند ممکن است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برج فرودگاه قشم مسافران برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۷۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۴ پروژه اجرای طرح هادی در رودسر

به گزارش خبرنگار مهر، رضا شعبانی زاده عصر پنجشنبه در آئین افتتاح نمادین پل روستای پایین محله قاسم آباد بخش چابکسر اظهار کرد: به مناسبت دهه بنیاد مسکن ۱۴ پروژه بنیاد مسکن در قالب اجرای طرح هادی در روستاهای شهرستان رودسر با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می‌رسد.

رضا شعبانی زاده این پروژه‌ها را شامل اجرای دیوار حائل سنگی به مساحت ۶۱۹ مترمکعب با اعتبار ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، اجرای پروژه آسفالت معابر ۷ میلیارد تومان، اجرای سنگ فرش معابر با مساحت دو هزار متر مکعب به مبلغ ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ذکر کرد که به صورت نمادین در پایین محله قاسم آباد اجرای پل و دیوار حائل سنگی با اعتبار ۲ میلیارد و۳۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه از ۲۱ فروردین تا ۳۱ فروردین دهه حساب ۱۰۰ امام (ره) است، افزود: هدف از افتتاح حساب ۱۰۰ توسط امام راحل، تأمین مسکن محرومین و استفاده از ظرفیت و مشارکت مردم در این امر پسندیده بوده است.

کد خبر 6082002

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۴ پروژه اجرای طرح هادی در رودسر
  • پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک تبریز
  • پیمانکار ترمینال بین المللی فرودگاه شیراز تا سوم اردیبهشت ​تعیین می شود
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی دهستان ارمو شهرستان دره شهر
  • پنج روش کاربردی برای مراقبت از آجر نسوز نما
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل
  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان