Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد هفته دفاع مقدس سپاه فجر فارس با اشاره به برگزاری نزدیک یک هزار و ۵۰۰ برنامه ویژه ایام هفته دفاع مقدس در رده های مختلف سپاه و بسیج خبر داد و گفت: عملیات «والفجر ۸» با محوریت شهید جاویدی در شهرستان فسا شبیه سازی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل گزنی، جانشین سپاه فجر فارس امروز (26 شهریور) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دفاع مقدس تجلی ارزش های متعالی فرهنگ عاشوراست، گفت: همه ما وظیفه داریم ارزش های اساسی نظام و دفاع مقدس را ترویج و تبلیغ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه باید این فرهنگ که برگرفته از فرهنگ عاشورا هست را ترویج کنیم، افزود: تقارن هفته دفاع مقدس با محرم حسینی بسیار خوش یمن می دانیم.

 

این مقام عالی نظامی با اشاره به اینکه نشانه فرهنگ عاشورایی مقاومت و ایستادگی است، اظهارداشت: بزرگترین هنر امام (ره) این بود که جنگ را مردمی اداره کردند و بسیج را در جبهه ها نقش آفرین کردند.

 

سردار گزنی با تاکید بر اینکه چهل سالگی انقلاب اسلامی بر اهمیت هفته دفاع مقدس امسال می افزاید، اضافه کرد: از این رو باید این هفته باید باشکوه تر مورد توجه قرار گیرد چرا که دشمن درصدد اینست که نگذارد انقلاب 40 سالگی خود را ببیند.

 

به گفته رئیس ستاد هفته دفاع مقدس سپاه فجر فارس، ترویج فرهنگ اسلامی، انقلابی و جهادی کلید واژه برنامه های دفاع مقدس است و این هفته با شعار «ما توانستیم» اجرایی می شود.

 

سردار گزنی با یادآوری این مطلب که باید روحیه انقلابی و جهادی و نقش فرماندهی را مبتنی بر ولایت فقیه برجسته کنیم چرا که یکی از رمزهای پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، وحدت و انسجام ملی با محوریت ولایت بود، اضافه کرد: امسال یگان های برتر استان برای رژه نیروهای مسلح، مهمان ارتش جمهوری اسلامی در فارس هستند.

 

وی با اشاره به اینکه در آخرین روز هفته دفاع مقدس، بزرگداشت شهدای این روز، شهید کلاهدوز، شهید جهان آرا و شهید فکوری برگزار می شود، اظهارداشت: در طول هفته دفاع مقدس در تمامی رده های سپاه و بسیج حدود یک هزار و 486 برنامه تعریف شده است که بخشی محوری و 887 عنوان برنامه آن عمومی است.

 

این مقام مسئول از برپایی نمایشگاه «بهشت خاکی» در باغ جنت توسط سپاه «ثارالله (ع) خبر داد و گفت: همچنین اردوهای جهادی توسط 400 گروه در مناطق محروم حاشیه های شهر شیراز انجام شد.

 

سردار گزنی با اشاره به شبیه سازی عملیات «والفجر 8» که مردم آن تحت عنوان عملیات «فاو» می شناسند، اظهارداشت: این شبیه سازی با محوریت شهید جاویدی در شهرستان فسا اجرا می شود.

 

وی با اشاره به سرکشی حداقل به 800 خانواده معزز شهید، اضافه کرد: نشست های «بصیرتی و روشنگری» در سطح استان اجرا می شود و از ظرفیت فضای مجازی سپاه و بسیج در این خصوص استفاده می شود.

 

سردار گزنی از برگزاری 305 عنوان برنامه یادواره شهدا در کل استان پیش بینی شده است، افزود:‌ از خانواده زنان شهید استان فارس تجلیل می شود.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: محرم ماه محرم خبرگزاری شبستان شیرخوارگان حسینی عزاداری محرم شیرخوارگان علم گردانی عزاداری امام حسین ع عاشورا دفاع مقدس گراميداشت هفته دفاع مقدس سپاه فجر فارس برنامه های هفته دفاع مقدس هفته دفاع مقدس در فارس هفته دفاع مقدس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۷۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن

حجت‌الاسلام مهدی رزم پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک فرارسیدن هفته عقیدتی و سیاسی اظهار کرد: اندیشه مطهر امروزه به یک گفتمان تبدیل شده و به فرموده امام خامنه‌ای ایدئولوگ و ایدئولوژیست نظام ما شهید بزرگوار مرتضی مطهری است.

وی با بیان اینکه فکر و اندیشه مطهر از دهه ۴۰ همزمان با شروع گفتمان انقلاب اسلامی آغاز شده است، افزود: شهید مطهری انسانی خداباور و خدا محور بودند که شخصیت خود را در حد جهانی تعریف کردند، این شخصیت در حوزه به تحصیل پرداخت و در محضر علامه طباطبایی و حضرت امام شاگردی کرد و از این علم، الماسی به نام مطهری شکل گرفت.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه فومن با برشمردن آثار ارزشمند به نگارش درآمده توسط استاد شهید مرتضی مطهری عنوان کرد: وقتی می‌بینیم که چگونه فرقه‌ها و نهله‌های متعدد مشغول فعالیت هستند ارزش والای آثار شهید مطهری را در می‌یابیم.

حجت‌الاسلام رزم پور اضافه کرد: شهید مطهری شخصیتی علمی، دانشگاهی و حوزوی داشتند که توانست تفکراتی را نظیر حاج قاسم سلیمانی و حاج احمد کاظمی را تربیت کند که ما بعد از گذشت سالیان طولانی آن را درک کرده‌ایم.

وی بیان کرد: خدا را شاکریم که در این دوره آخرالزمانی و در محدوده مأموریتی خود توانستیم اقدامات بسیار ارزشمندی را انجام دهیم، ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در ناحیه فومن نیز به برکت حضور بسیجیان فعالیت‌های خوبی داشته باشیم که حضور فعال شبکه نمایندگی در حوزه‌ها، پایگاه‌ها و در مساجد از جمله آن محسوب می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه فومن تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های دانا، کلاس‌های توانا، فعالیت نیروهای عقیدتی و نظارتی و سیاسی در سطح شهرستان از جمله اقداماتی بوده که نسبت به انجام آن اهتمام ورزیده شده است همچنین در هفته عقیدتی نیز علاوه بر نشست‌های بصیرتی جهاد تبیین، برنامه‌های خوبی توسط حوزه‌ها و پایگاه‌ها تدارک دیده شده است.


کد خبر 6089925

دیگر خبرها

  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در استان تهران تشریح شد
  • برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد