Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهمینه میلانی از مدیر گالری ایوان و سایر اشخاصی که آنها را مسبب حاشیه‌های اخیر می‌داند،‌ رسما شکایت کرد.

لغو نمایشگاه نقاشی تهمینه میلانی ـ کارگردان سینما ـ در روزهای اخیر حاشیه‌هایی را در حوزه هنرهای تجسمی رقم زد. مدیر گالری برگزارکننده، دو روز بعد از برپایی نمایشگاه، به دلیل آنچه کپی بودن کارها عنوان کرد، در نهایت به لغو نمایشگاه تصمیم گرفت، اما آغاز این حاشیه‌ها به مورد دیگری برمی‌گشت؛ در ابتدا اعتراضاتی بر سینماگر بودن میلانی شکل گرفت و حرف‌هایی گفته می‌شد مبنی بر اینکه فضای گالری‌ها را نباید با شهرت و ارتباطات اشغال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عده‌ای که خود را دانشجوی رشته هنر می‌نامیدند روز افتتاحیه در گالری ایوان (محل برگزاری نمایشگاه میلانی) حضور پیدا کردند و خواهان لغو نمایشگاه شدند.

حالا تهمینه میلانی از «مدیر گالری ایوان و سایر اشخاص مسبب حاشیه‌های اخیر» به دلیل تعطیلی غیرقانونی نمایشگاه در دادسرای عمومی انقلاب شکایت کرد.

در فضای مجازی برای نمایشگاه این کارگردان نشر اکاذیب کردند

عبدالمجید وزیری ـ وکیل تهمینه میلانی ـ ضمن تایید ثبت شکایت علیه مسؤول گالری، اعلام کرد که ازهمه افرادی که با استفاده از هر حربه‌ای قصد برهم زدن نمایشگاه و همچنین درصدد تضعیف هنر و هنرمند ایرانی به قصد تخریب شخصیت موکل در رسانه‌های داخلی و خارجی همچنین فضای مجازی و اقدام به نشر اکاذیب کرده‌اند با ارائه مستندات و دلایل قانونی در محاکم ذی‌صلاح طرح دعوی کرده‌ام تا برخورد در خور و شایسته اعمال مرتکبین با آنها صورت گیرد./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۷۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش دستاوردهای هسته‌ای بومی ایران در حاشیه کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای

به گزارش خبرآنلاین شجاعی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اطلاعات لازم درباره چرخه سوخت، تولید کیک زرد، راکتورهای بزرگ و کوچک، توانمندی و بومی سازی ساخت قطعات یدکی‌ مورد نیاز واحد یکم نیروگاه بوشهر، پسمانداری و نظام ایمنی و بخش‌های دیگر در این نمایشگاه ارائه شده است.

وی ادامه داد: مهمترین بخش نمایشگاه ارائه توانمندی کشور در تولید انواع دوتریم آب سنگین است و انواع رادیوداروهای درمانی و تشخیصی و توسعه فناوری پلاسما در پزشکی، سلامت ومحیط زیست و بحث گداخت و تولید ایزوتوپ های پایدار تلوریوم۱۳۰ و ایردیوم ۱۹۳ است.

وی گفت همچنین درباره شتابدهنده صنعتی و کاربرد پرتوها هم دستاوردهایی برای ارائه داریم.

شجاعی همچنین گفت که بخش تازه‌ای در این نمایشگاه وجود دارد به نام «زنان در صنعت هسته‌ای» که قابل توجه است.

وی تصریح کرد که ۹۰ درصد دستاوردهای نمایش داده شده در این نمایشگاه بومی شده ایران است و از این جهت برای میهمانان قابل توجه است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903362

دیگر خبرها

  • عرضه کتاب حاشیه‌نگاری‌ از دیدارهای رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • نمایش دستاوردهای هسته‌ای بومی ایران در حاشیه کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای
  • سبزتر شدن فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان تهران
  • خودنمایی سیاه قلمهای بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • خودنمایی ‌سیاه قلم‌های بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • خودنمایی «سیاه قلم‌های بانوان» کردستانی در گالری سوره سنندج
  • سیل خسارتی به ذخایر گندم‌ وارد نکرد
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • واکنش دانشگاه تهران به حاشیه‌ سازی‌های اخیر درباره همکاری با جمیله علم الهدی