Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سخنگوی کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان ضمن تاکید بر برگزاری به موقع انتخابات پارلمانی از ثبت اطلاعات 8 میلیون رای دهنده در دیتابیس این کمیسیون خبر داد.

 

ذبیح الله سادات، معاون سخنگوی کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان در گفتگو با خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان از ثبت 8 میلیون رای دهنده در مرکز اطلاعاتی این کمیسیون خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: روند ثبت رای دهندگان در دیتابیس کمیسیون انتخابات همچنان جریان دارد و تاکنون فهرست رای دهندگان چهار ولایت پنجشیر، سرپل فراه و زابل به طور کامل ثبت شده است.

معاون سخنگوی کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان بیان داشت که از مجموع حدود 372 هزار نفر رای دهنده در ولایت های یاد شده، بیش از 24 هزار نفر به دلایل مختلف از جمله ثبت نام تکراری، ثبت اطلاعات اشتباه و عدم تکمیل سن قانونی از لیست رای دهندگان حذف شده است.

سادات افزود که لیست کامل رای دهندگان دیگر ولایت ها در زودترین فرصت اعلام خواهد شد و آمار مربوط به آن در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

وی افزود: کمیسیون انتخابات تلاش می کند تا انتخابات در زمان تعیین شده و به بهترین شکل انجام بگیرد تا مردم بتوانند سرنوشت خود را به دستان خود رقم بزنند و نمایندگان خود در پارلمان را معرفی کنند.

گفتنی است که کمیسیون انتخابات افغانستان پیش از این اعلام کرده بود که 87 هزار تذکره جعلی را از لیست رای دهندگان حذف کرده است.

انتخابات پارلمانی افغانستان قرار است در تاریخ 28 میزان/ مهر سال جاری برگزار شود.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان انتخابات افغانستان انتخابات پارلمانی افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۷۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دبیر جشنواره و معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خاش گفت: در این جشنواره بیش از ۱۳۰ نفر از دانش آموزان برگزیده شهرستان‌های خاش، میرجاوه، تفتان، بخش نصرت آباد زاهدان و عشایری شرکت داشتند.
حسام الدین هاشمزهی افزود: شرکت کنندگان این جشنواره در رشته‌های زبان خارجه، ادبیات فارسی، پژوهش، مناظره علمی، ریاضی، فرهنگ و هنر، برنامه نویسی، بازارچه کسب و کار دانش آموزی، قرآن و معارف، مهارت‌های زندگی و توسعه فردی، سلامت و تربیت بدنی، فعالیت‌های آزمایشگاهی و دست سازه با هم به رقابت پرداختند.
وی ادامه داد: شروع این جشنواره از ابتدای سال تحصیلی بوده که تاکنون مراحل شهرستانی آن برگزار و در حال حاضر به مرحله قطب رسیده و تا پایان تابستان مراحل استانی و کشوری آن برگزار خواهد شد.
وی افزود: حدود ۸ هزار دانش آموز تاکنون در این عرصه با هم به رقابت پرداخته اند و با معرفی نفرات برتر شاهد اختتامیه مرحله قطب آن در خاش بودیم.

دیگر خبرها

  • چالش‌ها و راهکار‌های مشارکت سیاسی آگاهانه
  • شانا و جبهه پایداری در جستجوی ۳ کاندیدا /لیست مشترک قطعی شد؟
  • انتشار لیست کاندیداهای دور دوم انتخابات تهران +کد انتخابی نامزدها
  • حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش
  • لیست مشترک جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات+ جزئیات
  • پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات
  • عملیات اروپا در دریای سرخ نتوانست عملیات دریایی یمن را مهار کند
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم