Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@14:07:27 GMT

حمايت از افزايش سرمايه بانک توسعه صادرات ايران

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۵۷۷۷۱

حمايت از افزايش سرمايه بانک توسعه صادرات ايران

خبرگزاري آريا - سرپرست وزارت امور اقتصادي و دارايي گفت: توافق خوبي ميان دولت و مجلس شوراي اسلامي‌درخصوص افزايش سرمايه بانک توسعه صادرات ايران وجود دارد که لازم است اين امر تا حصول نتيجه پيگيري شود.
به گزارش خبرگزاري آريا، سيد رحمت‌اله اکرمي‌در مجمع عمومي‌عادي ساليانه اين بانک با اعلام تشکر اعضاي مجمع از زحمات و تلاش‌هاي مديران و کارکنان افزود: بانک توسعه صادرات ايران از دستاوردهاي انقلاب اسلامي‌است که خدمات ارزنده‌اي را در جهت حمايت و تأمين مالي صادرات غيرنفتي کشور به صادرکنندگان ارايه مي‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اکرمي‌با بيان اينکه موضوع توسعه صادرات غيرنفتي ايران در شرايط فعلي کشور از ويژگي‌ خاصي برخوردار است، افزود: در اين شرايط نقش و اهميت بانک توسعه صادرات ايران در تحقق اهداف کلان کشور و اعتلاي صادرات بيش از گذشته است. سرپرست وزارت امور اقتصادي و دارايي با اشاره به تحريم‌هاي جديد استکبار عليه نظام بانکي کشور گفت: براي مقابله با تحريم‌هاي ظالمانه جديد آمريکا عليه کشورمان بايد از راهکارهاي جديد استفاده کرد که انتظار مي‌رود بانک توسعه صادرات ايران در تدوين و بکارگيري راهکارهاي ويژه اقدام جدي داشته باشد.
اکرمي‌ادامه داد: صادرات غيرنفتي در حال حاضر از لحاظ اقتصادي مقرون به صرفه است و بانک توسعه صادرات بايد از اين فرصت براي خدمت‌رساني مؤثر به صادرکنندگان و توسعه صادرات غيرنفتي استفاده کند. سرپرست وزارت امور اقتصادي و دارايي بر لزوم برقراري حاکميت شرکتي در نظام بانکداري کشور تأکيد کرد و گفت: برقراري و استقرار حاکميت شرکتي در نظام بانکداري، کارآمدي نهادهاي مالي را به همراه خواهد داشت.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۷۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی

امتداد - تجهیز و بهره‌برداری بخش ام آر آی بیمارستان آرام با حمایت‌های بانک ملی ایران در استان البرز انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، بخش ام آر آی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی آرام با حضور مجتبی عبداللهی استاندار البرز، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان و مدیر امور شعب استان البرز بانک ملی ایران و نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی افتتاح و به بهره برداری رسید .

استاندار البرز در حاشیه این مراسم از تشکیل قرارگاهی  با عنوان رشد تولید با مشارکت مردم در البرز خبر داد و گفت: این قرارگاه در قالب کارگروه‌های تخصصی تشکیل شد تا ابعاد و مسیرهای مختلف تحقق شعار سال احصا و در استان البرز اجرایی و عملیاتی شود.

عبداللهی از دست اندرکاران اجرای پروژه بیمارستانی آرام طب در بخش خصوصی و دولتی قدردانی نمود وگفت: نقش اثر گذار مدیران استانی و بانک ملی ایران نیز به جهت حمایت و تامین منابع مالی مورد نیاز در تجهیز و راه اندازی این بیمارستان ملموس و قابل تقدیر است.

 

 گفتنی است بیمارستان تخصصی آرام با مشارکت مالی و حمایت‌های بانک ملی ( شعبه ممتاز جهانشهر ) در سال گذشته راه اندازی و تجهیز شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • از اکسپو ایران ۲۰۲۴ چه می‌دانید؟
  • بانک توسعه صادرات درمسیرجهش تولید گام موثر برمی دارد
  • رئیسی: ایران امروز کشوری پیشرفته و فناور است
  • رئیسی: ایران امروز کشوری پیشرفته و فن‌آور است
  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • آفریقا سرزمین فرصت‌ها برای شرکت‌های یزدی
  • بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی
  • ۵۰۵ میلیون دلارحجم صادرات و صادرات دوباره از قشم
  • افتتاح نخستین طرح پیشران اقتصادی کشور با سرمایه‌گذاری «ومعادن»