Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@23:41:33 GMT

آیینهای وداع با پیکر شهدا در مشهد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۵۷۷۹۴

آیینهای وداع با پیکر شهدا در مشهد برگزار شد

مشهد- ایرنا- آخرین مراسم وداع با پیکر چهار شهید گمنام دفاع مقدس صبح دوشنبه در محل قرارگاه یگان ویژه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، این مراسم معنوی با حضور نیروها و فرماندهان انتظامی با ذکر مصیبت اهل بیت(ع) و قرائت زیارت عاشورا همراه بود.
مسئول روابط عمومی بنیاد حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس در خصوص مراسم وداع با پیکر شهدای گمنام به خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس درخواست دستگاههای مختلف پیش از آغاز ساعات کاری ادارات پیکر مطهر شهدا به ادارات منتقل و مراسم وداع با پیکر این عزیزان همراه باذکر دعا برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیرضا دهقان افزود: دیشب نیز پیکر مطهر 9 شهید گمنام دفاع مقدس و دو شهید تازه تفحص مدافع حرم به محل هیاتهای مذهبی مختلف در سطح شهر منتقل و همزمان با برگزاری مراسم عزاداری حسینی دهه نخست محرم آیین وداع با این بدنهای مطهر برگزار شد.
وی گفت: مسجد امام رضا(ع) واقع در بلوار طبرسی شمالی، بنای جامعه الحسین بلوار مصلی، مسجد موسی بن جعفر(ع) در بلوار هاشمیه، هیات مکتب الزهرا(س) در بلوار فرامرز عباسی، حسینیه قرآن و عترت در خیابان گلستان، حسینیه هنر واقع در بلوار شهید مدرس، خیمه الانتظار چهارراه 35 متری، خیمه الرقیه در شهرک مهرگان، مکتب العباس(ع) واقع در بلوار توس و خیمت الزینب(س) در سه راه کاشانی شهر مشهد دیشب میزبان پیکر11 شهید گمنام دفاع مقدس و مدافع حرم اهل بیت(ع) بودند.
او افزود: پیکر مطهراین شهدا ساعت 17 امروز از مقابل مسجد بناها در خیابان خسروی مشهد به سوی حرم مطهر رضوی تشییع می شود.
خراسان رضوی 17هزار و 139 شهید، 48 هزار و 671 جانباز و سه هزار و 383 آزاده در راه تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.
3221/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي شهدا مراسم وداع مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۷۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد گفت: مراسم استقبال مردمی از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۷:۳۰ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی اداره حفظ آثار استان یزد، منصور زارع اظهار کرد: مراسم استقبال مردمی از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه ساعت ۷:۳۰ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شب پنجشنبه هم مراسم گرامیداشت شهدای امنیت استان با حضور پیکر مطهر شهید گمنام و قرائت دعای ندبه در امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد واقع دربلوار جمهوری برگزار می‌شود، ادامه داد: در روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه هم مراسم وداع با این شهید گرانقدر ساعت ۲۰ در گلزارشهدای فیروز آباد اشکذربرگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد، خاطرنشان کرد: این شهید گرانقدر در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه در پارک بزرگ اشکذر پس از تشییع به خاک سپرده می‌شود.

زارع از عموم مردم ولایتمدار دارالعباده برای شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری این لاله‌ی بی نام نامدار وطن دعوت کرد.

کد خبر 749182

دیگر خبرها

  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال تفحص شد
  • پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس پس از چهار دهه تفحص شد
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • رفسنجان به عطر شهید گمنام دیگری عطرآگین می‌شود 
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم