Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ اعضای شورای فنی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور متشکل از معاون برنامه ریزی، مدیرکل دفتر فنی و امور پیمانها، مدیرکل دفتر نظارت بر بهره برداری آزاد راهها، سرپرست دفتر نگهداری راه‌های روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به همراه مدیر کل و معاون فنی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با حضور در پایانه مرزی تمرچین از روند اجرا و پیشرفت پروژه‌های عمرانی در این پایانه بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در این بازدید ضمن اشاره به شرح مشخصات فنی و پیشرفت فیزیکی پروژه‌های تکمیلی این پایانه گفت:محوطه سازی زون ۴، احداث کریدور مسافری، دیوار نهایی ترانزیت مسافری، سایبان قسمت مسافری، کف سازی بتنی و محوطه سازی سردرب غربی، جاده سرویس شمالی، سیل برگردان مسیر مرزبانی، از جمله پروژه‌های در دست اقدام و تکمیل پایانه مرزی تمرچین را شامل می‌شود.

ارسلان شکری گفت: در برخی از قسمت‌های پروژه از جمله اجرای کانال تاسیساتی سرپوشیده واقع در مسیر سایت شمالی، اجرای زهکش مسیر دیوار حائل بتنی، اجرای فونداسیون‌های پکیج فاضلاب در محدوده بیرون پایانه به پیشرفت فیزیکی صد در صد رسیده ایم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی همچنین با اشاره به اختصاص اعتباری معادل ۱۴۲ میلیارد ریال جهت اجرای پروژه‌های تکمیل پایانه مرزی تمرچین ادامه داد: این پروژه‌ها با پیشرفت فیزیکی ۴۷ درصد و ریالی ۴۹ درصد در شش ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است در این بازدید اعضای شورای فنی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به همراه مدیر کل و معاون فنی و جمعی از کارشناسان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در جلسه‌ای با حضور پیمانکاران مربوطه حاضر و به استماع گزارش، عملکرد و مشکلات و دیدگاه‌های آنان با هدف برنامه ریزی و مساعدت در جهت روانسازی مسیر اجرایی این طرح‌ها پرداختند.   انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل گمرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۷۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه آب‌رسانی مجتمع شهدای هزارجریب گلوگاه

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با اشاره به بهره‌مندی ۲۵۰۰ نفر از پروژه مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه از پیشرفت ۶۰ درصدی این مجتمع خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، بهزاد برارزاده، عصر امروز_دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در بازدید از مجتمع آب‌رسانی هزارجریب نکا اظهار کرد: این مجتمع به طول ۸۶۰۰ متر خط انتقال در اقطار ۲۰۰،۱۶۰ و ۹۰ میلی متری است که در سه باب مخزن ذخیره به ظرفیت ۳۰۰ متر مکعب در حال احداث است.

وی افزود: تجهیز و راه‌اندازی سه باب ایستگاه پمپاژ از جمله عملیات پیش بینی شده در قرارداد جاری این پروژه است.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران از پیشرفت ۶۰ درصدی قرارداد این طرح خبر داد و مطرح کرد: تاکنون یک حلقه چاه با آب‌دهی ۲۵ لیتر در ثانیه حفر، ۵۰۰۰ متر لوله‌گذاری خط انتقال و ۱۱۰۰ متر لوله‌گذاری شبکه توزیع روستای دهی انجام و عملیات احداث مخزن ذخیره ۱۰۰ متر مکعبی آغاز شد.

برادرزاده با بیان اینکه مبلغ اولیه قرارداد اجرای این طرح ۱۸۳ میلیارد ریال و اعتبار هزینه شده تا کنون ۱۵۲ میلیارد ریال بوده، تصریح کرد: در مجموع برای این مجتمع ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از این مجتمع آب‌رسانی دو هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت هزارجریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند، خاطرنشان کرد: ۱۰ روستا تحت پوشش این مجتمع قرار دارد.

کد خبر 751204

دیگر خبرها

  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه آب‌رسانی مجتمع شهدای هزارجریب گلوگاه
  • افزایش ۸۱ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز
  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح